Hoe maak je een foto geschikt als avatar?
Afbeeldingen re-sizen kan oa op imageshack
Maurits, bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels een foto geupload in Imageshack in Avatar grootte.
Hoe dan verder te handelen? Als ik deze Imageshack link wil kopieren naar de Avatar-balk op dit forum krijg ik de melding dat deze URL niet geldig is. Ik heb diverse links gekopieerd, maar geen enkele lukte. Enig idee wat ik fout doe?
Hoe dan verder te handelen? Als ik deze Imageshack link wil kopieren naar de Avatar-balk op dit forum krijg ik de melding dat deze URL niet geldig is. Ik heb diverse links gekopieerd, maar geen enkele lukte. Enig idee wat ik fout doe?
Als je een foto tot het juiste formaat hebt verkleind (max. 110x110 pixels, max. 24 kB) en deze op je eigen harde schijf hebt staan, kun je die uploaden naar het forum met "Upload van je computer". Kies met Bladeren het juiste bestand. Dat is wat Maurits bedoelt, en dat is volgens mij ook de meest fail-safe route.
Het verkleinen kun je doen met diverse websites, o.a. Imageshack, maar ook met de Picture Manager van Microsoft Office, Paint Shop Pro of andere plaatjesprogramma's.
Ik hoop dat het hiermee lukt, zo niet - laat weten wat er precies mis gaat, zodat we je gericht kunnen helpen.
Het verkleinen kun je doen met diverse websites, o.a. Imageshack, maar ook met de Picture Manager van Microsoft Office, Paint Shop Pro of andere plaatjesprogramma's.
Ik hoop dat het hiermee lukt, zo niet - laat weten wat er precies mis gaat, zodat we je gericht kunnen helpen.
[quote="Romulus"]Als je een foto tot het juiste formaat hebt verkleind (max. 110x110 pixels, max. 24 kB) en deze op je eigen harde schijf hebt staan, kun je die uploaden naar het forum met "Upload van je computer". Kies met Bladeren het juiste bestand. Dat is wat Maurits bedoelt, en dat is volgens mij ook de meest fail-safe route.
Ik hoop dat het hiermee lukt, zo niet - laat weten wat er precies mis gaat, zodat we je gericht kunnen helpen.[/quote]
Romulus: thanx voor de toelichting. Het is me gelukt!
Naast kennis over de A2 leer ik ook meer over dit soort vaardigheden op het forum.
Ik hoop dat het hiermee lukt, zo niet - laat weten wat er precies mis gaat, zodat we je gericht kunnen helpen.[/quote]
Romulus: thanx voor de toelichting. Het is me gelukt!
Naast kennis over de A2 leer ik ook meer over dit soort vaardigheden op het forum.
[quote="Romulus"]Proficiat! Zoals de oosterburen zeggen: Man wächst an seinen Aufgaben. En de westerburen: Looks good!
maar ik geloof nooit dat die limited edition instaplijsten origineel Audi zijn[/size]) :mrgreen:[/quote]
Ik weet wel zeker dat dit nooit door Audi geleverd is, maar al die chromen accenten had de vorige Duitse eigenaar al aangebracht. Eruithalen is een k**klus en levert altijd zichtbare (lijmresten)schade op, dus laat ik het zitten. Langzaam went het, het interieur kleurt er in elk gevaal een stukje lichter van. Het maakt onze A2 in ieder geval uniek ![/size]

maar ik geloof nooit dat die limited edition instaplijsten origineel Audi zijn[/size]) :mrgreen:[/quote]
Ik weet wel zeker dat dit nooit door Audi geleverd is, maar al die chromen accenten had de vorige Duitse eigenaar al aangebracht. Eruithalen is een k**klus en levert altijd zichtbare (lijmresten)schade op, dus laat ik het zitten. Langzaam went het, het interieur kleurt er in elk gevaal een stukje lichter van. Het maakt onze A2 in ieder geval uniek ![/size]
Uniek sowieso, en wat mij betreft zeker niet storend. Dat Audi-logo op de "handgreep" voor de bijrijder heeft zelfs echt wel wat. Handgreep tussen quotes omdat je hem volgens het boekje niet eens mag vasthouden i.v.m. airbag passagierszijde... :o
En waar dat Audi-logo vandaan komt, heeft audietje ons vanmiddag laten zien...
En waar dat Audi-logo vandaan komt, heeft audietje ons vanmiddag laten zien...