Het gaat idd. beter dan in het begin. Ik was een auto met meer trekkracht bij lage toerentallen gewend.mister schreef:Wat ik zo weet is dat alle A2's met 1.4 16V dit probleem hebben. Onderin missen ze vermogen. De A2 wil graag op toeren gehouden worden. m.n. boven de 3000 toeren komt ie pas los. En op een rotonde in z'n 1e met 3000 toeren wil je niet rijden denk ik. Het is gewoon een kwestie van wennen. Ik heb dat vermogenverlies maar voor lief genomen. Anders had ik de A2 allang weg gedaan voor deze stomme constructie fout.De versnellingsbak schakelt bij mij zonder haakneigingen en/of kraken, dus de koppeling komt goed vrij.
Ik moet zeggen dat het koppelen beter gaat dan toen ik de auto net had, het lijkt dus een
kwestie van wennen.
De motor heeft wel iets last van inhouden bij het weer gas geven op een rotonde, net
alsof hij vertraagt reageert ...
Waar kan dit aan liggen?
Zo veel mogelijk laten rollen, dan heb ik er het minste last van.
Verder de muis laten brullen (lees meer toeren maken) als je meer vermogen nodig hebt ....

Desondanks is en blijft het een leuke auto om in te rijden ...