Audi A2 benzine gezocht
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Romulus"]Ik gebruik de airco zelden, maar zou hem niet willen missen, zeker met warm weer zoals vandaag met een klein kind, maar ook als je met natte kleren bent ingestapt. Ik rijd ook nooit met open ramen, een van de redenen is het helikoptergeluid dat bij de A2 al vrij snel optreedt. Dat er iets aan de auto zou gaan klapperen of zelfs stuk gaan, kan ik me niet voorstellen.[/quote]
Ik sluit me hier op aan, ik vindt het zeer irritant om met de ramen open te rijden vanwege het geluid.
Ik sluit me hier op aan, ik vindt het zeer irritant om met de ramen open te rijden vanwege het geluid.
- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wat bedoelen jullie eigenlijk met airco?
De meeste A2's zijn uitgerust met klimaat controle waarbij je kunt kiezen voor automatisch , Eco of gewoon aan.
Als je hem echt helemaal uit hebt staan word de airco pomp niet gebruikt.
Voor dit systeem geld alleen wel dat stil stand achteruit gang is. Dit kan hoge onderhouds kosten met zich mee brengen of schimmel in de verdamper in het interieur wat weer slecht voor de gezondheid is.
De meeste A2's zijn uitgerust met klimaat controle waarbij je kunt kiezen voor automatisch , Eco of gewoon aan.
Als je hem echt helemaal uit hebt staan word de airco pomp niet gebruikt.
Voor dit systeem geld alleen wel dat stil stand achteruit gang is. Dit kan hoge onderhouds kosten met zich mee brengen of schimmel in de verdamper in het interieur wat weer slecht voor de gezondheid is.
[quote="wouterduijndam"]Wat bedoelen jullie eigenlijk met airco?
De meeste A2's zijn uitgerust met klimaat controle [/quote]Precies dat. De A2 is er met een handbediende verwarming/ventilatie (sporadisch geleverd) en met ECC (volautomatische airco) (op vrijwel alle A2's te vinden).
Wat ik met mijn vorige post bedoelde: het niet hebben of gebruiken van de airco betekent nog niet dat je met open ramen hoeft te rijden. Voor de verkoeling scheelt het natuurlijk wel.
De meeste A2's zijn uitgerust met klimaat controle [/quote]Precies dat. De A2 is er met een handbediende verwarming/ventilatie (sporadisch geleverd) en met ECC (volautomatische airco) (op vrijwel alle A2's te vinden).
Wat ik met mijn vorige post bedoelde: het niet hebben of gebruiken van de airco betekent nog niet dat je met open ramen hoeft te rijden. Voor de verkoeling scheelt het natuurlijk wel.
Met de Climat Control kan je hem op ECO zetten en dan wordt de airco pomp niet gebruikt. Het complete systeem van de automatische ventilatie regeling blijft dan wel in gebruik.
Op de ECO stand verbruik je dan ook nog minder brandstof.
Mijn A2 gaat trouwens ook in de verkoop (ik ga weer voor een A4 Avant of A6 Avant) maar die is toch iets boven jullie budget. Ik heb trouwens geen interesse in de Toyota ; die kan je het beste voor de export wegdoen via Marktplaats o.i.d.
Op de ECO stand verbruik je dan ook nog minder brandstof.
Mijn A2 gaat trouwens ook in de verkoop (ik ga weer voor een A4 Avant of A6 Avant) maar die is toch iets boven jullie budget. Ik heb trouwens geen interesse in de Toyota ; die kan je het beste voor de export wegdoen via Marktplaats o.i.d.
[quote="mister"]Hoe kun jij bepalen wat boven onze budget is? Kun jij in onze portemonnee kijken? Lijkt wel een helderziende jij! Daar kun je rijk van worden joh! Wie weet rijdt je dan wel in een goude audi!!![/quote]
Ik weet niet hoe wat of wie jij bent maar je geeft in het eerste bericht aan dat je niet meer als 5000 euro wilt uitgeven.
Ik vindt deze reactie van jou dan ook niet echt op zijn plaats !!
Ik weet niet hoe wat of wie jij bent maar je geeft in het eerste bericht aan dat je niet meer als 5000 euro wilt uitgeven.
Ik vindt deze reactie van jou dan ook niet echt op zijn plaats !!
Heren heren,laten we het wel even leuk houden.
De topic starter (Eppo) geeft aan niet verder te willen gaan als 5000 euro.
Mister is in zijn kuif gepikt(waarom)??
Als Eppo nu verontwaardig gereageerd had oke,maar hier snap ik dus niets van.
De topic starter (Eppo) geeft aan niet verder te willen gaan als 5000 euro.
Mister is in zijn kuif gepikt(waarom)??
Als Eppo nu verontwaardig gereageerd had oke,maar hier snap ik dus niets van.
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Dat met die klapperende ramen is inderdaad storend. Je hebt het idee dat je trommelvliezen staan te vibreren. Truukje is om met open raam je hand op de daklijst te laten rusten. Elleboog op de deur, ongeveer halverwege, dan stopt het helikopter geluid... :lol:
Als het heel warm is, kun je zo gerust met 80 km/uur met open raam rijden.
Als het heel warm is, kun je zo gerust met 80 km/uur met open raam rijden.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
[quote="Okumaatje"][quote="mister"]Hoe kun jij bepalen wat boven onze budget is? Kun jij in onze portemonnee kijken? Lijkt wel een helderziende jij! Daar kun je rijk van worden joh! Wie weet rijdt je dan wel in een goude audi!!![/quote]
Ik vindt deze reactie van jou dan ook niet echt op zijn plaats !![/quote]
Ik weet niet of jij een bril nodig hebt, maar ik heb helemaal niet aangegeven dat ik een "budget" heb van €5000,--.
Dit geeft een andere forumgebruiker aan!
En ook al heb ik maar een "budgetje" van €5000.-- dan nog wil dat niet zeggen dat ik geen A4 of A6 kan rijden!
Ik geef mijn geld liever uit andere leukere dingen zoals vakantie ed.
Auto komt niet bij mij op de eerste plaats!!!
En ik ben iemand die kiest voor een auto die je niet in elke hoek van de straat tegenkomt! En een A2 is daar een voorbeeld van!
Ik vindt deze reactie van jou dan ook niet echt op zijn plaats !![/quote]
Ik weet niet of jij een bril nodig hebt, maar ik heb helemaal niet aangegeven dat ik een "budget" heb van €5000,--.
Dit geeft een andere forumgebruiker aan!
En ook al heb ik maar een "budgetje" van €5000.-- dan nog wil dat niet zeggen dat ik geen A4 of A6 kan rijden!
Ik geef mijn geld liever uit andere leukere dingen zoals vakantie ed.
Auto komt niet bij mij op de eerste plaats!!!
En ik ben iemand die kiest voor een auto die je niet in elke hoek van de straat tegenkomt! En een A2 is daar een voorbeeld van!