Geen achteruit rij lampen
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik denk Rens dat je toch even door de knieën moet en onder je vehiceltje moet kruipen om deze aan de "niet glimmende zijde" te gaan bekijken, want daar zit die schakelaar :mrgreen: :lol:
(dus even rekken en strekken en dan hup eronder)
Theo
Theo
Ik denk Rens dat je toch even door de knieën moet en onder je vehiceltje moet kruipen om deze aan de "niet glimmende zijde" te gaan bekijken, want daar zit die schakelaar
Theo
Ga Zaterdag toch eerst maar voor de makkelijke optie bolletjes bekijken en stekkertjes.
En als dat goed is zal ik inderdaad de niet glimmende kant moeten bekijken,maar wat dan stekkertje er af en er op of moet er een nieuwe onder.
Wel mooi hoor zo;n a2 maar ze worden er ook niet jonger op,zat van de week al te kijken naar een nieuwe de Up.
blue motion High Up,met up! White pakket panorama dak,kek karretje.
Theo
Ga Zaterdag toch eerst maar voor de makkelijke optie bolletjes bekijken en stekkertjes.
En als dat goed is zal ik inderdaad de niet glimmende kant moeten bekijken,maar wat dan stekkertje er af en er op of moet er een nieuwe onder.
Wel mooi hoor zo;n a2 maar ze worden er ook niet jonger op,zat van de week al te kijken naar een nieuwe de Up.
blue motion High Up,met up! White pakket panorama dak,kek karretje.
- jmkoole
De nw Up! is een erg leuk wagentje. Vooral voor stadsritjes en kleine stukjes buiten de stad. Als je er vaak langere afstanden mee op de snelweg wilt rijden, kun je beter de A2 houden. Op een Polo BM kopen... 

VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- jmkoole
De Up! staat ook niet op mijn verlanglijstje... Mooi karretje, maar niet voor mij.
Dan liever een Polo Bluemotion II 1.6 TDI die over een tijdje uit de lease komen.
Of toch maar de A2 netjes blijven onderhouden/repareren tot het een oldtimer is
Dan liever een Polo Bluemotion II 1.6 TDI die over een tijdje uit de lease komen.
Of toch maar de A2 netjes blijven onderhouden/repareren tot het een oldtimer is

VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- Thck
En hoe je het ook went of keert, ook bij de Up gaan er lampjes en schakelaartjes kapot
Overigens in het blad Autoweek van deze week (gister uitgekomen) staat een totaal in onderdelen uiteengenomen Audi A4 Avant, de redactie spreekt hier zijn verbazing bij uit over het feit dat alles nog in heel goede staat verkeert!
Men heeft dit ook al eens met de A2 gedaan, heb ik nog foto's van zoals deze eruit ziet in onderdelen.
Theo

Overigens in het blad Autoweek van deze week (gister uitgekomen) staat een totaal in onderdelen uiteengenomen Audi A4 Avant, de redactie spreekt hier zijn verbazing bij uit over het feit dat alles nog in heel goede staat verkeert!
Men heeft dit ook al eens met de A2 gedaan, heb ik nog foto's van zoals deze eruit ziet in onderdelen.
Theo
[quote="Thck"]Die Up heb ik ook al bekeken, inderdaad een leuk karretje maar totaal geen ruimte achterin! Ga er eerst maar eens mee proefrijden, dan praten we verder :lol:[/quote]
Ik heb hem ook bekeken maar ik kon er niet in omdat deze op slot zat. Hij stond bij de bouwmarkt Gamma, waar men hem kan winnen!! Ik vind het een leuk karretje. Ben benieuwd Theo wat jouw rij indruk zal zijn, volgens horen zeggen tuft hij prima. Maak maar eens een goeie proefrit en breng maar eens verslag uit
.
Gr. Sjors
Ik heb hem ook bekeken maar ik kon er niet in omdat deze op slot zat. Hij stond bij de bouwmarkt Gamma, waar men hem kan winnen!! Ik vind het een leuk karretje. Ben benieuwd Theo wat jouw rij indruk zal zijn, volgens horen zeggen tuft hij prima. Maak maar eens een goeie proefrit en breng maar eens verslag uit

Gr. Sjors