"klepje" boven op het dashboard
- Audi_gekkie
[quote="Rens 79"]Hallo deze vraag is al eens gesteld,kijk maar eens bij interrieur: Hoe krijg ik mijn middenconsole los!?[/quote]
Ik kan in dit verhaal niet ontdekken waar dat vierkante vlak (vaste klep) nou voor dient :roll:
Ik kan in dit verhaal niet ontdekken waar dat vierkante vlak (vaste klep) nou voor dient :roll:
Het lijntje dat erin zit is dient enkel om het vlak visueel iets "lichter" te maken. Zonder die lijn zou het gewoon te groot en lomp lijken. Het is dus geen vakje en er kan ook geen in, er is maar heel weinig plaats tussen de bovenkant en wat eronder zit. Een centimetertje of zo als ik mij goed herinner.
Er kan niets op of in gebouwd worden, dus zal het enkel een esthetische functie hebben. Zoiets wordt veel toegepast bij het ontwerpen, kijk maar eens naar de voorwerpen om je heen. Je zal zeker wel lijnen, groefjes en dergelijke terugvinden die geen enkele andere functie hebben dan vlakken te breken.
- Audi_gekkie
Hmmm volgens mij heb je gelijk
Dus als je het klepje verwijderd kun je niet met je hand achterin de middenconsole komen?
Ik begrijp dat onder dit klepje geen gat zit...

Dus als je het klepje verwijderd kun je niet met je hand achterin de middenconsole komen?
Ik begrijp dat onder dit klepje geen gat zit...
@Okuki, een zeer waarschijnlijk verhaal, dank..
Toch blijft het een gek ding.. Ik zou zeggen; maak er dan iets functioneels van zoals een zinloos luchtroostertje bijv.
B&O kan het ook met die afstandsbediening (foto 3) waarbij de lijntjes ook een functie hebben, voor lekker en makkelijk zappen...
Gr
Toch blijft het een gek ding.. Ik zou zeggen; maak er dan iets functioneels van zoals een zinloos luchtroostertje bijv.

Gr