Na een eerste kobaltblauwe audi A2 van 2000 tot 2002 (firmawagen) terug in de mogelijkheid gekomen om eens zelf een auto te kopen/kiezen en oude liefde roest niet...
Op dit forum heb ik de nodige info/overtuiging gevonden om de grote stap te zetten, waarvoor dank.
Mijn midlife crisis resulteerde dus niet in een nieuwe vriendin of een motorfiets, maar in een ebonyzwarte audi A2 Xtend van 8/2005.
Als je er zo eentje ziet rondrijden in de 'Westvloanders' tussen Kortrijk en Ieper,...
foto's volgen nog
Even voorstellen
- Audi_gekkie
Hoi Zirkeler,
Welkom op dit forum.
Mooi dat we je hebben kunnen overtuigen om ook een A2 te doen aanschaffen.
uiteraard zijn we gek op foto's.
PS. Was die kobalt A2 een Color Storm uitvoering?
Welkom op dit forum.
Mooi dat we je hebben kunnen overtuigen om ook een A2 te doen aanschaffen.
uiteraard zijn we gek op foto's.

PS. Was die kobalt A2 een Color Storm uitvoering?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilig km's gewenst met de nieuwe aanwinst.
mvg Peter_Audi_A2
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="Zirkeler"]Na een eerste kobaltblauwe audi A2 van 2000 tot 2002 (firmawagen) terug in de mogelijkheid gekomen om eens zelf een auto te kopen/kiezen en oude liefde roest niet...
Op dit forum heb ik de nodige info/overtuiging gevonden om de grote stap te zetten, waarvoor dank.
Mijn midlife crisis resulteerde dus niet in een nieuwe vriendin of een motorfiets, maar in een ebonyzwarte audi A2 Xtend van 8/2005.
Als je er zo eentje ziet rondrijden in de 'Westvloanders' tussen Kortrijk en Ieper,...
foto's volgen nog[/quote]
Oude liefde roest niet.....en een A2 ook niet !
dus dat kan niet anders dan een goede keuze zijn !
ben benieuwd naar de fotografie.
groet
audietje(Hans)
foto's volgen nog[/quote]
Oude liefde roest niet.....en een A2 ook niet !

dus dat kan niet anders dan een goede keuze zijn !
ben benieuwd naar de fotografie.
groet
audietje(Hans)