Nummerplaathouders?
[quote="Woco"]Voor mij de optie met het A2 contour.
vind ik erg mooi. Eventueel in combinatie met de ringen[/quote
Voor mij de tweede optie, less is zeker more!
mochten deze kunnen worden besteld?
graag voor mij eentje erbij.
groet,
Slinetje
vind ik erg mooi. Eventueel in combinatie met de ringen[/quote
Voor mij de tweede optie, less is zeker more!
mochten deze kunnen worden besteld?
graag voor mij eentje erbij.
groet,
Slinetje
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"][quote="Pet"]Blanco is het mooiste ook geen type aanduiding alleen de audi ringen puur audi[/quote]
Mee eens.
Less is more
[/quote]
Precies, heb dat klapperplastic helemaal weggehaald en de plaat direct met 2 RVS bolkop inbus boutjes vast geschroeft, Less is more! :mrgreen:
Mee eens.
Less is more

Precies, heb dat klapperplastic helemaal weggehaald en de plaat direct met 2 RVS bolkop inbus boutjes vast geschroeft, Less is more! :mrgreen:
[quote="rolf"][quote="Audi-gekkie"][quote="Pet"]Blanco is het mooiste ook geen type aanduiding alleen de audi ringen puur audi[/quote]
Mee eens.
Less is more
[/quote]
Precies, heb dat klapperplastic helemaal weggehaald en de plaat direct met 2 RVS bolkop inbus boutjes vast geschroeft, Less is more! :mrgreen:[/quote]
Straks wordt het nog een lightweight 3L zeg....
Mee eens.
Less is more

Precies, heb dat klapperplastic helemaal weggehaald en de plaat direct met 2 RVS bolkop inbus boutjes vast geschroeft, Less is more! :mrgreen:[/quote]
Straks wordt het nog een lightweight 3L zeg....
- Audi_gekkie
Hahaha, iemand die gelijk maar zonder kentekenplaten gaat rijden? :lol:
Denk er wel aan dat je de kentekenplaat zelf ook vastschroeft of nog liever popnagelt, om diefstal moeilijker te maken.
Denk er wel aan dat je de kentekenplaat zelf ook vastschroeft of nog liever popnagelt, om diefstal moeilijker te maken.
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Volgens mij mag dat niet zo een sticker.
Was een keer bij zo een programma als "blik op de weg" of "wegmisbruikers", beste man kreeg een bekeuring omdat de kentekenplaat niet aan de gestelde eisen voldeet.
Was een keer bij zo een programma als "blik op de weg" of "wegmisbruikers", beste man kreeg een bekeuring omdat de kentekenplaat niet aan de gestelde eisen voldeet.
In Nederland niet, in Engeland weer wel...lekker rechtlijnig want die Brit mag er gewoon bij ons mee rondrijden.
Back on topic: Ik heb info gekregen van de Duitse club. We moeten alleen wel een stuk of 100 liefhebbers hebben om een eigen ontwerp haalbaar te maken. De prijs is dan zeker onder de 10€ per stuk. Minder kan wel, maar dan loopt de prijs op.
Ik weet niet of er zoveel leden zijn? Misschien kan er een polletje gestart worden?
Erik
Back on topic: Ik heb info gekregen van de Duitse club. We moeten alleen wel een stuk of 100 liefhebbers hebben om een eigen ontwerp haalbaar te maken. De prijs is dan zeker onder de 10€ per stuk. Minder kan wel, maar dan loopt de prijs op.
Ik weet niet of er zoveel leden zijn? Misschien kan er een polletje gestart worden?
Erik