koelvloeistof lampje brandde

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
Kogelman

21 nov 2012, 19:26 0 x

[quote="Peter_Audi_A2"][quote="Kogelman"]Gompie: Je hebt helemaal gelijk (daarom heb ik ook een standkachel in mijn 245), maar vertel dat mijn vrouw maar eens.

(Gelukkig is ze binnen twee minuten klaar met krabben en on the road, omdat ze alleen het hoogst noodzakelijke glasoppervlakte krabt)[/quote]

@Kogelman, laat dit je vrouw maar lezen:

Ik ga op de fiets naar mijn werk, en kijk altijd goed uit bij auto's die alleen het hoogst noodzakelijke ruitoppervlakte krabben ... ;) [/quote]

Fietsers, daar hebben we hier geen last van... :P
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 nov 2012, 19:55 0 x

[quote="Kogelman"][quote="Peter_Audi_A2"][quote="Kogelman"]Gompie: Je hebt helemaal gelijk (daarom heb ik ook een standkachel in mijn 245), maar vertel dat mijn vrouw maar eens.

(Gelukkig is ze binnen twee minuten klaar met krabben en on the road, omdat ze alleen het hoogst noodzakelijke glasoppervlakte krabt)[/quote]

@Kogelman, laat dit je vrouw maar lezen:

Ik ga op de fiets naar mijn werk, en kijk altijd goed uit bij auto's die alleen het hoogst noodzakelijke ruitoppervlakte krabben ... ;) [/quote]

Fietsers, daar hebben we hier geen last van... :P [/quote]

De laatste is 10 jaar geleden met pek en veren overladen uit het dorp verjaagd? ;) sorry ik kon het even niet laten, ik zorg er wel voor dat mijn fietsverlichting het doet ... [/size]
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Plaats reactie