Hoi, de deur is gekocht! Ga hem volgende week ophalen. Ga je binnen kort even een pb sturen als ik weet hoe het werkt. Bedankt alvast
Marcel
Ps nog de beste wensen
deur LV in het groen.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
ik heb laatst een kind op fiets tegen mijn auto aan gehad, met als gevolg wat krasjes, onderop de achterbumper.
Mijn kleur is ook piniengrun perl, volgens de schadehersteller is het geen makkelijke kleur, maar spuiten zou wel zonder kleurverschil te doen moeten zijn.
Op de calculatie stond wel ' 2 laags mica ' Dus ik weet niet of je dan 2 verschillende lagen lak moet spuiten om het perl effect te krijgen?
Heb het niet laten spuiten trouwens. kon het geld goed gebruiken en die paar krasjes... auto is bijna 14 jaar oud.
Mijn kleur is ook piniengrun perl, volgens de schadehersteller is het geen makkelijke kleur, maar spuiten zou wel zonder kleurverschil te doen moeten zijn.
Op de calculatie stond wel ' 2 laags mica ' Dus ik weet niet of je dan 2 verschillende lagen lak moet spuiten om het perl effect te krijgen?
Heb het niet laten spuiten trouwens. kon het geld goed gebruiken en die paar krasjes... auto is bijna 14 jaar oud.
Wat een teleurstelling! Na het maken van een afspraak te hebben gemaakt bij iemand in RUURLO rijd ik van Terneuzen naar Ruurlo en st voor een dichte deur!! Moet wel zeggen was 15 min te vroeg. Ik bellen wordt niet opgenomen. Later werd ik teruggebeld was inmiddels weer opweg naar huis! Hij voelde zich niet aangesproken! Raar in mijn ogen. Maar ja!
Nu ben ik dus nog steeds op zoek naar een bestuurders deur! Kleur maakt niet uit!
Groeten Marcel
Nu ben ik dus nog steeds op zoek naar een bestuurders deur! Kleur maakt niet uit!
Groeten Marcel