vandaag hebben we voor de 2e keer schade

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
Audi_gekkie

03 feb 2013, 00:07 0 x

Eeuwig zonde!
Het is te hopen dat je niet teveel plaatschade hebt.
Tip: zet gelijk ook een trekhaak op de hoeken van de bumper. :lol:
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

03 feb 2013, 12:07 0 x

en als het bumpertje er af moet meteen even naar de lucht roosters laten kijken, juist ja, die gene die nog wel eens water lekkage veroorzaken.
misschien kun je vragen of ze die er even nieuw in willen drukken als jij ze los koopt.
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 feb 2013, 17:02 0 x

Het is gelukkig geen grote schade, en de man heeft netjes zich bekend gemeld. Het komt allemaal goed zo.
bikemaster

03 feb 2013, 19:28 0 x

Luchtroosters zijn gegarandeerd goed, dit weet ik zeker omdat er een paar weken geleden een trekhaak onder is gekomen, toen heb ik ze op de bewuste roosters geattendeerd ;)

maar bedankt voor de tip, je zal het maar niet gecontroleerd hebben, en een paar weken later de kofferbak nat, dan ben je goed flauw :lol:

De schade valt wel mee audi-gekkie er is geen plaat schade zo te zien is het beperkt tot bumper en achterlicht, misschien dat er onder de bumper nog schade is maar dat dacht ik niet, het is wel zonde, maar goed ik blijf erbij heel netjes van het briefje.

Vanmorgen is de man langs geweest en hebben we de papieren ingevuld, dus alles komt goed
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 feb 2013, 19:37 0 x

Wil de achterklep inmiddels al weer open?
Een botsing op een trekhaak kan trouwens ook veel (van buitenaf niet te ziene) schade aan het chassis opleveren ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
bikemaster

04 feb 2013, 11:26 0 x

De trekhaak is niet geraakt gelukkig

Ik ben net bij http://www.absautoherstel.nl/keuter geweest, er zit rond de 1000 euro schade aan, nadat ik weer thuis was wou de klep ook weer open, donderdag gaat hij heen, vrijdag heb ik hem weer terug :D

Mijn broertje heeft zijn hagel nieuwe Suzuki swift er 2 maanden geleden ook laten repareren, de auto van mij pa is er al 4x hersteld die had ook pech buiten zijn schuld om, en alles was vakwerk, dus ik heb het volste vertrouwen in het schade bedrijf zijn kundigheid :)
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

04 feb 2013, 19:47 0 x

als ze jou onderschrift maar niet lezen......
want als ze zo te werk gaan :mrgreen:
Audi_gekkie

04 feb 2013, 23:38 0 x

[quote="bikemaster"]De trekhaak is niet geraakt gelukkig

Ik ben net bij http://www.absautoherstel.nl/keuter geweest, er zit rond de 1000 euro schade aan, nadat ik weer thuis was wou de klep ook weer open, donderdag gaat hij heen, vrijdag heb ik hem weer terug :D

Mijn broertje heeft zijn hagel nieuwe Suzuki swift er 2 maanden geleden ook laten repareren, de auto van mij pa is er al 4x hersteld die had ook pech buiten zijn schuld om, en alles was vakwerk, dus ik heb het volste vertrouwen in het schade bedrijf zijn kundigheid :) [/quote]

Tjonge, je familie is er kind aan huis!
Volgens mij willen jullie gewoon niet in je eigen auto rijden, maar willen jullie vervangend vervoer. :o

"Vervangend vervoer

De service van ABS Autoherstel Keuter gaat verder dan het schadeherstel aan uw auto. Terwijl wij uw auto weer als nieuw maken, zorgen wij voor passend vervangend vervoer. Op die manier blijft u gewoon mobiel. U kunt daarbij kiezen voor een auto, een scooter of zelfs voor een sportieve fiets. Bovendien bieden wij ook elektrisch vervangend vervoer. ABS Autoherstel: verrassend duurzaam!"

Ik neem aan dat de familie de sportieve fiets kiest. :mrgreen:
Maar waarom zo moeilijk doen en niet zelf zo'n fiets aanschaffen, dan hoef je ook niet alles in scene te zetten. :lol:

Goed, dat moest ik even kwijt. ;)
We gaan er maar vanuit dat de hersteller zijn vak goed verstaat en dat je nog jaren mag genieten van je A2.

Had je buurman ook behoorlijk schade?
bikemaster

05 feb 2013, 08:45 0 x

lol een fiets die heb ik zelf ook wel :lol:

De buurman had een paar schrammen op de bumper en een barst in zijn achterlicht, nooit verwacht dat een ford focus van 1999 nog zo stevig zou zijn :o
Het is net hoe je de auto raakt, en de man heeft ooit eens zijn bumper vol gespoten met purschuim, vraag me niet waarom, maar daarom is zijn bumper niet naar binnen gekomen, en de mijne wel :mrgreen:
Audi_gekkie

05 feb 2013, 15:16 0 x

[quote="bikemaster"]
Het is net hoe je de auto raakt, en de man heeft ooit eens zijn bumper vol gespoten met purschuim, vraag me niet waarom, maar daarom is zijn bumper niet naar binnen gekomen, en de mijne wel :mrgreen:[/quote]

Dat purschuim valt mij ook op bij die Mondeo's station uit eind jaren 90 begin 2000.
Best vaak zie je daar een kapotte bumper met purschuim.
Heb mij wel een afgevraagd of dat kwam door schade of dat het plastic in de loop der jaren het heeft begeven.
Plaats reactie