bose subwoofer

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
lemoi

27 mar 2013, 13:22 0 x

[quote="advanced"] Maar inderdaad met de bose codering wordt de interne versterker van de radio uitgeschakeld. Dat is ook de reden dat als bijvoorbeeld een concertII met een bose codering in een andere audi wordt ingebouwd zonder een bose systeem dat er geen geluid te horen is.[/quote]

Kleine nuance aanbrengen. Als je achter speakers hebt met een blaupunkt versterker bij de passasier stoel dan krijg je nog wel degelijk geluid uit de radio. Al is het dan alleen de achter luidsprekers
advanced

27 mar 2013, 13:30 0 x

[quote="lemoi"][quote="advanced"] Maar inderdaad met de bose codering wordt de interne versterker van de radio uitgeschakeld. Dat is ook de reden dat als bijvoorbeeld een concertII met een bose codering in een andere audi wordt ingebouwd zonder een bose systeem dat er geen geluid te horen is.[/quote]

Kleine nuance aanbrengen. Als je achter speakers hebt met een blaupunkt versterker bij de passasier stoel dan krijg je nog wel degelijk geluid uit de radio. Al is het dan alleen de achter luidsprekers[/quote]

Logisch er is dan toch een externe versterker!
" Alleen wrijving geeft glans"
lemoi

27 mar 2013, 17:55 0 x

naja, maar dat was niet logisch uit jouw opmerking: je zei dat als je geen Bose systeem hebt je geen geluid zou krijgen wat dus niet klopt, vandaar mijn nuance zodat andere lezers van het forum niet op een verkeerde been gezet worden.
advanced

27 mar 2013, 21:45 0 x

[quote="lemoi"]naja, maar dat was niet logisch uit jouw opmerking: je zei dat als je geen Bose systeem hebt je geen geluid zou krijgen wat dus niet klopt, vandaar mijn nuance zodat andere lezers van het forum niet op een verkeerde been gezet worden.[/quote]

Ik had het over dat bij de bose codering de interne versterker wordt uitgeschakeld. Jij hebt het over een externe versterker, wat het bose systeem naast dat van blaupunkt ook is. Ik zet niemand op het verkeerde been
" Alleen wrijving geeft glans"
lemoi

27 mar 2013, 22:16 0 x

[quote="advanced"][quote="lemoi"]naja, maar dat was niet logisch uit jouw opmerking: je zei dat als je geen Bose systeem hebt je geen geluid zou krijgen wat dus niet klopt, vandaar mijn nuance zodat andere lezers van het forum niet op een verkeerde been gezet worden.[/quote]

Ik had het over dat bij de bose codering de interne versterker wordt uitgeschakeld. Jij hebt het over een externe versterker, wat het bose systeem naast dat van blaupunkt ook is. Ik zet niemand op het verkeerde been[/quote]

als je even terug leest zeg je dat als de bose codering aan staat deze radio niets doet in een andere audi zonder bose systeem: "Dat is ook de reden dat als bijvoorbeeld een concertII met een bose codering in een andere audi wordt ingebouwd zonder een bose systeem dat er geen geluid te horen is."

en zoals al gezegd heb ik daar een nuance aangebracht omdat er met de blaupunkt versterker wel geluid uit de achterste luidsprekers komt.

Andere lezers die geen verstand hebben van audio etc weten dus niet wat jij logisch vind vandaar dat ik dit nog even ter verduidelijking erbij gezet heb. Hopelijk heb ik het nu duidelijk kunnen maken.

We zouden ook je tekst kunnen veranderen naar:
Dat is ook de reden dat als bijvoorbeeld een concertII met een bose codering in een andere audi wordt ingebouwd zonder een bose systeem of blaupunkt versterker (of enige andere externe versterker) dat er geen geluid te horen is.

Dan is het voor iedereen duidelijk denk ik
floris schouten
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

28 mar 2013, 10:32 0 x

voor mij was in iedergeval duidelijk dat ik niet verder ga zoeken naar de bose codering omdat het ten koste gaat van mn huidige geluid :P
Plaats reactie