mijn naam is Serhat. 29 Jaar.
Woonachtig in Brabant, 5 min op afstand van de Efteling.
Afgelopen week een audi A2 ingevoerd op een hele snelle en simpele manier.
Ik denk dat ik er mijn beroep van ga maken.

Mochten forumleden informatie willen, kan die met liefde verstrekken.
Binnen 2 dagen alles geregeld, met een minimale BPM betaling.
Ik nog wel enkele vragen, ik zie ook dat het onderwerp al een keer is besproken.
Maar kan niet goed zien in welke topic die uitgebreid word behandeld. Misschien dat een van jullie mij erop kan wijzen.
Moet de aankomende dagen nog even prutsen met de auto, de kachel/airco doet het niet goed. Als ik op max zet dan krijg ik amper lucht. (kentekenpapieren zijn nog niet binnen, dus heb nog even om alles in orde te maken)
Daarnaast even de auto uitlezen op foutcodes, kwam er net achter dat me Vagkabel niet past op deze audi. Voorheen had ik een golf uit 2006, die blijkbaar een canbus functie heeft.(OBD2) En deze denk ik niet. (corrigeer me als ik me vergis) Dus nog even uitzoeken wat voor kabel ik nodig heb. (tips zijn welkom)
Tevens wil ik de cassettespeler vervangen, had al een mooie dubbel Din in gedachten, bij de golf kon ik die heel simpel erin schuiven, canbus stekkers aansluiten en rijden met die handel!!
Nu lees ik her en der terug dat dat blijkbaar niet kan. Je moet zagen, schuren, vijlen, software updates doorvoeren en kabelbomen aanleggen. (corrigeer en me graag als dit niet klopt!!! en Tips zijn altijd welkom!!!)
Ik las ook dat er bepaalde type's dubbel dins zijn die wel direct passen. Hebben jullie een bouwjaar en type audi voor mij zodat ik kan gaan zoeken??
Nu vragen jullie waarschijnlijk af, waarom haal je dan geen complete A2 waar je niets meer aan hoeft te doen.
Goede vraag!!
Heb gewoon de eerste de beste audi A2 in de buurt opgezocht met een mooie kleur en velgen, en heb hem gehaald!!
Misschien de volgende keer wat beter over nadenken

Groetjes Serhat