"klepje" boven op het dashboard

Algemene discussie over de A2
j.hoeben1

31 aug 2012, 16:18 0 x

[quote="okuki"]Er kan niets op of in gebouwd worden, dus zal het enkel een esthetische functie hebben. Zoiets wordt veel toegepast bij het ontwerpen, kijk maar eens naar de voorwerpen om je heen. Je zal zeker wel lijnen, groefjes en dergelijke terugvinden die geen enkele andere functie hebben dan vlakken te breken.[/quote]

Hé okuki, Is dat een afstandbediening van een B&O installatie :s hock:

Sjors
floris schouten
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 aug 2012, 18:17 0 x

En toch heb ik er een gezien met idd een uitklap scherm op de plaats waar jullie het over hebben, wellicht is het nooit zo bedoeld, maar het kan blijkbaar wel daar voor dienen ;)
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

31 aug 2012, 20:57 0 x

Die heb ik ook gezien, naar ik meen op het Duitse A2 forum. Daar is een forumlid dat de bovenzijde van het middenconsole heeft losgezaagd en er vervolgens een navigatie apparaat in gezet heeft.

Even met de zoekopdracht op dat forum zoeken.

Theo
okuki

31 aug 2012, 23:29 0 x

Met wat knutselen kan er alles gedaan worden met het groefje, ik heb die ombouw ook eens gezien. Maar, er bestaat geen enkele originele Audi optie die hiervoor voorzien is en ben zelf opzoek geweest naar een aftermarket modificatie en niets gevonden. Je kan er ook niets uithalen, je moet echt in je dashboard zagen. Dus blijf ik bij mijn conclusie, puur esthetisch ;)
Waarom een groefje en geen zinloos rooster ofzo, weet ik veel. Goedkoper een lijntje in de mal te trekken dan een rooster of zoiets.
dnadave

24 jun 2013, 13:05 0 x

ik heb toch echt een keer de PDF voor mijn neus gehad van het originele navigatiesysteem dat hier in hoorde.
het was van een apart merk dat dit namens Audi deed, ik heb het artikelnummer nog nagezocht, maar deze was inmiddels niet meer leverbaar.
Het was een soort "bakje" waar het navigatiesysteem in kon scharnieren
Peter

24 jun 2013, 22:04 0 x

[quote="dnadave"]ik heb toch echt een keer de PDF voor mijn neus gehad van het originele navigatiesysteem dat hier in hoorde.
het was van een apart merk dat dit namens Audi deed, ik heb het artikelnummer nog nagezocht, maar deze was inmiddels niet meer leverbaar.
Het was een soort "bakje" waar het navigatiesysteem in kon scharnieren[/quote]

Je bedoelt de GPStar. Was "toen" denk ik een leuk apparaat. Ziet er nu gedateerd uit: http://www.gpstar.de/bildergalerie/audi_a4_auf.jpg

Hier bij de Duitse buren in een A2: http://www.a2-freun.de/forum/showthread ... ght=GPStar
Audi_gekkie

25 jun 2013, 01:58 0 x

Toch wel gaaf die GPStar!
Eindelijk heeft die plek op het dashboard nut.
Maar goed met een beanbag is dat ook te realiseren.
dnadave

25 jun 2013, 02:42 0 x

natuurlijk is die GPS zwaar gedateerd
ik zou ook alleen geintresseerd zijn in dat "bakje"
daar kan je dan weer mooi een moderne tomtom in wegwerken.

maar ook dat "bakje" staat volgens mij niet in etka vermeld als onderdeelnummer.
kan iemand het checken voor de zekerheid ?
Plaats reactie