Beste forum leden,
Daar ben ik weer .....
Ik kwam net tot de conclusie dat de lees lampjes achterin niet automatisch aan gaan zodra de deuren open zijn.. Dus ik met de schakaar spelen maar kwam er achter dat ik :
De lamp voor op "altijd aan" moet staan willen de lampjes achterin werken...
Is dit normaal / te veranderen?
Lees lampjes achterin
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Je bent lekker bezig
Als de schakelaar in de middenstand staat dan behoren de lampen aan te gaan wanneer de portieren worden geopend en te doven na het sluiten.
De unit kan je eenvoudig verwijderen, misschien is er een los contact / draadbreuk of storing in de schakelaar. Met een multi-meter kan je dat ook vaststellen. Moet je die wel hebben uiteraard ...

Als de schakelaar in de middenstand staat dan behoren de lampen aan te gaan wanneer de portieren worden geopend en te doven na het sluiten.
De unit kan je eenvoudig verwijderen, misschien is er een los contact / draadbreuk of storing in de schakelaar. Met een multi-meter kan je dat ook vaststellen. Moet je die wel hebben uiteraard ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Graag gedaan hoor. Als je hem in je handen hebt, kun je de print met schakelaar makkelijk verwijderen. Het is allemaal een klik systeem en wijst zich vanzelf. Het enige waar je op moet letten is de beide contactstrips uit de print te schuiven. het is een soort stekker verbinding. De koperen contactstrip even wegbuigen en dan kan de hele print met schakelaar eruit. <div>
Nu kun je beter bij de schakelaar om in te spuiten. Meestal gebruik ik echte contactspray trouwens, , maar misschien helpt WD 40 ook wel. </div>
Nu kun je beter bij de schakelaar om in te spuiten. Meestal gebruik ik echte contactspray trouwens, , maar misschien helpt WD 40 ook wel. </div>