Even voorstellen
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
helaas geen zij-airbags achterin nee. dat zie je inderdaad (bijna) nooit.
wel de achterklep met glas....... nou jij boft maar!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
geintje.
heel veel succes en plezier met de auto!
en met die s line wielen is hij helemaal af!
wel de achterklep met glas....... nou jij boft maar!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
geintje.
heel veel succes en plezier met de auto!
en met die s line wielen is hij helemaal af!
Vanmiddag de A2 opgehaald bij J Welling alles keurig geregeld ,heeft wel dik 2 weken geduurd voor dat het kenteken erop zat.
Alles zat een beetje tegen ,RDW duurde wat langer dan verwacht en een steek proef met APK!!
Maar dat wachten werd gecompenceerd met een mooi setje stalen velgen met winterbanden!!
Ik had al de garage gegevens van de auto wat er aan gedaan was tot nu toe ,maar kreeg ook nog kopieen van de gemaakte kosten hier van.
Dus een mooi boekwerk van de historie van deze A2 .
Moest nog 160 km naar huis rijden en had al wel wat proef gereden met deze auto en ik moet zeggen wat rijd dit geweldig !!
Morgen het 17 inch setje erop zetten en dan zal ik foto,s plaatsen . :mrgreen:
P.S ik zou iedereen die een A2 zoekt zeker deze autohandelaar aanraden om eens te kijken wat hij heeft staan,
ik zelf ben erg tevreden op de wijze hoe ik behandeld ben en over de informatie die ik kreeg van de auto en die klopte precies.
Alles zat een beetje tegen ,RDW duurde wat langer dan verwacht en een steek proef met APK!!
Maar dat wachten werd gecompenceerd met een mooi setje stalen velgen met winterbanden!!

Ik had al de garage gegevens van de auto wat er aan gedaan was tot nu toe ,maar kreeg ook nog kopieen van de gemaakte kosten hier van.
Dus een mooi boekwerk van de historie van deze A2 .
Moest nog 160 km naar huis rijden en had al wel wat proef gereden met deze auto en ik moet zeggen wat rijd dit geweldig !!
Morgen het 17 inch setje erop zetten en dan zal ik foto,s plaatsen . :mrgreen:
P.S ik zou iedereen die een A2 zoekt zeker deze autohandelaar aanraden om eens te kijken wat hij heeft staan,
ik zelf ben erg tevreden op de wijze hoe ik behandeld ben en over de informatie die ik kreeg van de auto en die klopte precies.
- Audi_gekkie
Gefeliciteerd en geniet ervan
We zijn benieuwd naar de foto's
Inderdaad ******* staat hier goed bekend.
Als een handelaar (specifiek in A2-modellen) de klanten correct behandeld en niet moeilijk doet als er onverhoopt iets is dan mag er reclame gemaakt worden. :lol:
11-09-2013 12:46
Uuuh, ik moet dit toch even rectificeren :oops: :oops:
Black out geloof ik... :roll:
Ik bedoel geen ******! Daar zijn zelfs wat mindere verhalen over geschreven.
hock:
Jan Eenink is de naam die hier goed bekend staat :!:

We zijn benieuwd naar de foto's
Inderdaad ******* staat hier goed bekend.
Als een handelaar (specifiek in A2-modellen) de klanten correct behandeld en niet moeilijk doet als er onverhoopt iets is dan mag er reclame gemaakt worden. :lol:
11-09-2013 12:46
Uuuh, ik moet dit toch even rectificeren :oops: :oops:
Black out geloof ik... :roll:
Ik bedoel geen ******! Daar zijn zelfs wat mindere verhalen over geschreven.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooi rood is niet lelijk, de nieuwe velgen staan de A2 goed.
Vraagje, hebben de banden een richtingsgebonden profiel? Het lijkt op de een na laatste foto net alsof de linker voorband
verkeerd om gemonteerd is ...

Vraagje, hebben de banden een richtingsgebonden profiel? Het lijkt op de een na laatste foto net alsof de linker voorband
verkeerd om gemonteerd is ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="Peter_Audi_A2"]Mooi rood is niet lelijk, de nieuwe velgen staan de A2 goed.
verkeerd om gemonteerd is ...[/quote]
kijk een kenner :!: :!: klopt ,kwam er achter met monteren :mrgreen:
Dit is al opgelost ,even naar de banden boer geweest.

verkeerd om gemonteerd is ...[/quote]
kijk een kenner :!: :!: klopt ,kwam er achter met monteren :mrgreen:
Dit is al opgelost ,even naar de banden boer geweest.
- Audi_gekkie
Rectificatie van mijn eerdere bericht!
Mooi hoor zo'n CS :lol:
Sommige foto's zijn erg groot...
Mooi hoor zo'n CS :lol:
Sommige foto's zijn erg groot...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het is en blijft een fotogenieke kleur, dat Misano Rot .... 8-)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Ik zie op het linker achterspatbord al een beetje modder :lol: