In maart van dit jaar kocht ik, volledig verblind door kleur en uitvoering, een Sprintblauwe A2 1.6 S-Line Sport Plus.Ok, hij had 159 duizend kilometertjes achter de rug, maar wat zegt dat. Dat beetje achterstallige onderhoud kon immers worden opgelost.Intussen is het november en lijkt de fase te naderen waarin ik daadwerkelijk met de auto ga rijden. Ik zal jullie niet vermoeien met de waslijst aan onderdelen en onderhoud die inmiddels aan deze kar zijn besteed. Feit is wel dat ik, voor een redelijke afschrijving, nog 81 jaar met de auto moet rijden :-) Goed, hobbies kosten geld.
Intussen staat ze onthoofd bij de werkplaats en ik dacht, ik deel fotootje van een volledig gedemonteerd OSS.
Vaardige handen bij Autobedrijf Terpstra in Sexbierum zorgen ervoor dat het dak ons komende zomer rode koontjes gaat geven. Niet alleen waren de kabels niet in orde, maar was ook de vertanding redelijk weggesleten. Gezien de leeftijd van de auto, zat coulance niet in het pakket.
Als ie nou echt helemaal klaar is, zal ik 'm met foto's omlijst netjes voorstellen.

1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km