Ben ik nu de enige die dit bij de eerste aanblik van de BMW i3 zag... :o
Wat is jullie opinie ?
https://www.youtube.com/watch?v=1-QWrILc2cU
Audi A2 inspiratie voor BMW i3... ?
- Audi_gekkie
Tja lijkt er erg op, maar zo zullen de auto's steeds meer op elkaar lijken.
De vorm van de A2 is één van de meest gestroomlijnde concepten.
Overigens kwam de i3 al eens in de zomervakantie voorbij.
bmw-i3-vs-audi-a2-t2569.html?hilit=bmw
De vorm van de A2 is één van de meest gestroomlijnde concepten.
Overigens kwam de i3 al eens in de zomervakantie voorbij.

bmw-i3-vs-audi-a2-t2569.html?hilit=bmw
@Audi-gekkie ... oeps had het vorige draadje ivm. BMW i3 niet gezien... had het inderdaad beter onder vorige titel geplaatst...
In elk geval sprekend hoe de lijnen in elkaar overgaan... nog maar eens het zoveelste bewijs hoever Audi met zijn A2 de tijd vooruit was.
Vorige week was er nog iemand die mij aansprak wat die A2 nieuw kostte en waar ik die gekocht had want hij kon die niet vinden in de Audi cataloog... :lol:
Groot was zijn verwondering toen ik hem vertelde dat mijn karretje 12 jaar oud was... hij was in de overtuiging dat het een nieuw compact model van Audi was net onder de A3...
In elk geval sprekend hoe de lijnen in elkaar overgaan... nog maar eens het zoveelste bewijs hoever Audi met zijn A2 de tijd vooruit was.
Vorige week was er nog iemand die mij aansprak wat die A2 nieuw kostte en waar ik die gekocht had want hij kon die niet vinden in de Audi cataloog... :lol:
Groot was zijn verwondering toen ik hem vertelde dat mijn karretje 12 jaar oud was... hij was in de overtuiging dat het een nieuw compact model van Audi was net onder de A3...