Rubber om koplamp
Hallo iedereen,
Laats heb ik ledjes geplaatst in de koplamp ( stads verlichting ) alleen met het terug plaatsen liet de rubber helemaal los. Deze is kurkdroog en brokkelt hier en daar af... Nu is mijn vraag kan ik deze er fatsoenlijk omheen maken ( dubbelzijdige tape? ) ? Of een nieuw rubber kopen hiervoor?
Alvast bedankt! Want op dit moment ziet het er niet mooi uit!
Laats heb ik ledjes geplaatst in de koplamp ( stads verlichting ) alleen met het terug plaatsen liet de rubber helemaal los. Deze is kurkdroog en brokkelt hier en daar af... Nu is mijn vraag kan ik deze er fatsoenlijk omheen maken ( dubbelzijdige tape? ) ? Of een nieuw rubber kopen hiervoor?
Alvast bedankt! Want op dit moment ziet het er niet mooi uit!
De eerste hadden een gelijmd glas en ik heb ze wel eens losgehaald...
Warm maken en weer plakken en als oud een randje siliconen kit....
Nu bezig met losse lamp van Led strip te voorzien, dus extra in voorraad...
Vooral de eerste zijn goed, gelijk krasjes polijsten en de stadslichten vervangen door Leds...
Ja, ook rubbers hebben niet eeuwige leven en soms is vervangen noodzakelijk, net als de portier rubber links voor gedaan is...
Warm maken en weer plakken en als oud een randje siliconen kit....
Nu bezig met losse lamp van Led strip te voorzien, dus extra in voorraad...
Vooral de eerste zijn goed, gelijk krasjes polijsten en de stadslichten vervangen door Leds...
Ja, ook rubbers hebben niet eeuwige leven en soms is vervangen noodzakelijk, net als de portier rubber links voor gedaan is...
Ik zie nu dat mijn kale lamp alleen kit heeft voor Glas/plastic huis maar op de auto wel het zitten...
Dat betekend dus dat overzetten mogelijk zou zijn van kapotte lamp.
Heb je links of rechts nodig, ik ga zaterdag kijken of er nog iets licht.. en per post, envelop kost niet zoveel als hij nog goed is...
Dat betekend dus dat overzetten mogelijk zou zijn van kapotte lamp.
Heb je links of rechts nodig, ik ga zaterdag kijken of er nog iets licht.. en per post, envelop kost niet zoveel als hij nog goed is...
@dirck
Het gaat om het rubber wat je hier "bevestigd" http://audi-a2.nl/uploads/imageupload/0 ... 1MI0D8.JPG
Het gaat om het rubber wat je hier "bevestigd" http://audi-a2.nl/uploads/imageupload/0 ... 1MI0D8.JPG