Nog zoekende naar een A2
Ik ben Hans, woon in Groningen en ben op zoek naar een A2 1.4 als 2e auto. Ik heb recentelijk gereden in een A2 en ben onder de indruk van het model, de kwaliteit en standaarduitvoering van deze auto.
Vandaag heb ik een paar auto's bekeken, maar nog niet het juiste exemplaar gevonden.
Vandaag heb ik een paar auto's bekeken, maar nog niet het juiste exemplaar gevonden.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier!
Raadpleeg zeker de aankooptips elders op dit forum. Importeren uit Dld is ook een optie, de auto's zijn veelal rijker uitgerust, met kloppende onderhoudshistorie en goede prijzen. Kijk dan eens op autoscout24.de of mobile.de. Daar worden er genoeg aangeboden.
Bijv een blauwe CS uit 2005 (maar met dichte grille zoals modellen tot eind 2003): http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=269341075
Succes met de zoektocht!
Raadpleeg zeker de aankooptips elders op dit forum. Importeren uit Dld is ook een optie, de auto's zijn veelal rijker uitgerust, met kloppende onderhoudshistorie en goede prijzen. Kijk dan eens op autoscout24.de of mobile.de. Daar worden er genoeg aangeboden.
Bijv een blauwe CS uit 2005 (maar met dichte grille zoals modellen tot eind 2003): http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=269341075
Succes met de zoektocht!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Goede ervaringen met Jan Eenink, heeft mij ook met de import van de auto geholpen. Kan niet anders zeggen dat het een betrouwbaar adres is.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Heb jij echt een goed gevoel erbij dat je jou gele colorstorm door hem heb laten importeren ?Goede ervaringen met Jan Eenink, heeft mij ook met de import van de auto geholpen. Kan niet anders zeggen dat het een betrouwbaar adres is.
Heeft hij hem ook uitgezocht of heb jij hem zelf gekocht en hem de import laten doen.
- HansJan
- Moderator
Ja, heel tevreden.
- HansJan
- Moderator
Jan verricht over het algemeen genomen het gehele traject, maar levert ook maatwerk.