accumulator A2 1.2 tdi
Bij mijn lupo 3l accumulator na 11 jaar vervangen bij km stand 168.000
Bij mijn audi 3 l accumulator na 8 jaar vervangen bij km stand 160.000
Laatst heb ik bij een lupo 3l na 13 jaar de eerste acummulator ( 2001 ) vervangen km stand 330.000
Bij mijn audi 3 l accumulator na 8 jaar vervangen bij km stand 160.000
Laatst heb ik bij een lupo 3l na 13 jaar de eerste acummulator ( 2001 ) vervangen km stand 330.000
Wow die gaat dus best wel lang mee, ik had verwacht dat die minder lang mee zou gaan.
De werking van de "bol" is die te controleren, aan de hand van het aantal schakelingen ?
Ik heb op internet ook een filmpje gezien waarbij iemand het aantal schakelingen telt voordat de pomp aan springt.
Lukt dat ook met de A2 3L of is er een andere manier om het te testen ?
De werking van de "bol" is die te controleren, aan de hand van het aantal schakelingen ?
Ik heb op internet ook een filmpje gezien waarbij iemand het aantal schakelingen telt voordat de pomp aan springt.
Lukt dat ook met de A2 3L of is er een andere manier om het te testen ?
Het aantal schakelbewegingen controleer je zo:
Contact aan en pook ik tiptronic stand.
Schakel rustig van + naar -
Het aantal schakelingen voor een Lupo 3L is 6 bij een goede bol (8 is prima) bij 4 of minder, moet je denken aan vervanging.
Bij de A2 ligt het aantal schakelingen iets lager. Dus bij 5 is allemaal nog oké
Contact aan en pook ik tiptronic stand.
Schakel rustig van + naar -
Het aantal schakelingen voor een Lupo 3L is 6 bij een goede bol (8 is prima) bij 4 of minder, moet je denken aan vervanging.
Bij de A2 ligt het aantal schakelingen iets lager. Dus bij 5 is allemaal nog oké