Kofferbak verkoop tijdens Meeting 30Mei 2014
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
wat ik ook nog kan doen is originele audi onderdelen meenemen als iemand die nodig heeft.
ik krijg er 20 % korting op. (meer krijg ik niet van mijn baas)
mocht je wat nodig hebben geef me dan aan wat of de nummers dan laat ik je weten wat het gaat kosten en dan kan je ja of nee zeggen en neem ik het evt mee naar de meeting.
mocht je wat nodig hebben geef me dan aan wat of de nummers dan laat ik je weten wat het gaat kosten en dan kan je ja of nee zeggen en neem ik het evt mee naar de meeting.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="koop9"]wat ik ook nog kan doen is originele audi onderdelen meenemen als iemand die nodig heeft.
mocht je wat nodig hebben geef me dan aan wat of de nummers dan laat ik je weten wat het gaat kosten en dan kan je ja of nee zeggen en neem ik het evt mee naar de meeting.[/quote]
Super, zo,n aanbieding !!
Heb helaas op het moment niets nodig !!
mocht je wat nodig hebben geef me dan aan wat of de nummers dan laat ik je weten wat het gaat kosten en dan kan je ja of nee zeggen en neem ik het evt mee naar de meeting.[/quote]
Super, zo,n aanbieding !!
Heb helaas op het moment niets nodig !!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="koop9"]wat ik ook nog kan doen is originele audi onderdelen meenemen als iemand die nodig heeft.
Helemaal geweldig en ik kan zeker nog wat zaken gebruiken voor de montage van de Koni's!
Je hebt een PB met details.
Tijdens de meeting zal de originele set schokdempers V/A ook direct beschikbaar zijn voor verkoop. Voor de goede orde: ze worden niet vervangen vanwege defecten, maar optimalisatie van rijgedrag. De set heeft 40.000km onder de auto gezeten en kan dus nog een tijdje mee.
Helemaal geweldig en ik kan zeker nog wat zaken gebruiken voor de montage van de Koni's!

Je hebt een PB met details.
Tijdens de meeting zal de originele set schokdempers V/A ook direct beschikbaar zijn voor verkoop. Voor de goede orde: ze worden niet vervangen vanwege defecten, maar optimalisatie van rijgedrag. De set heeft 40.000km onder de auto gezeten en kan dus nog een tijdje mee.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Heb nog een gril te koop tijdens de meeting in goede staat, zeer weinig krasjes. Vaste prijs €60,00
En een stel originele wieldoppen 15", 1 is er beschadigd. Ideaal voor winterbanden op stalen velgen. Prijs €10,00
En een stel originele wieldoppen 15", 1 is er beschadigd. Ideaal voor winterbanden op stalen velgen. Prijs €10,00
Beste leden van dit forum ,over 2 weken is de meeting en we hebben al 20 aanmeldingen .
Het inschrijven voor deze meeting kan nog maar 1 week tot 26 mei en dan is de sluiting , ik vermeld dit omdat ik rekening moet houden met de hoeveelheid mensen die komen in verband met de activiteiten.
Ben je niet aan gemeld voor 27 mei kan je er ook geen gebruik meer van maken .
Dus wil je echt komen meld je voor deze datum. :mrgreen:
Mvg Pocoloco

Het inschrijven voor deze meeting kan nog maar 1 week tot 26 mei en dan is de sluiting , ik vermeld dit omdat ik rekening moet houden met de hoeveelheid mensen die komen in verband met de activiteiten.
Dus wil je echt komen meld je voor deze datum. :mrgreen:
Mvg Pocoloco
Beste leden van dit forum ,over 1 week is de meeting en we hebben al 24 aanmeldingen en een heleboel ik kom meldingen. :lol: :lol:
Het inschrijven voor deze meeting kan nog maar 4 dagen tot 26 mei en dan is de sluiting , ik vermeld dit omdat ik rekening moet houden met de hoeveelheid mensen die komen in verband met de activiteiten.
Maak er gebruik van !! Wist het niet bestaat niet :mrgreen:
Mvg Pocoloco
Het inschrijven voor deze meeting kan nog maar 4 dagen tot 26 mei en dan is de sluiting , ik vermeld dit omdat ik rekening moet houden met de hoeveelheid mensen die komen in verband met de activiteiten.
Maak er gebruik van !! Wist het niet bestaat niet :mrgreen:
Mvg Pocoloco
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Eens effe de zolder opgeruimd, en kwam nog een set vloermatten voor de A2 tegen, ze hebben enkele winters geleden een goede maand in de auto gelegen, toch weer verruild voor originele grijze. Vr pr €20,00
P.S de foto geeft een vertekend beeld, zien er in het echt veeel beter uit.
P.S de foto geeft een vertekend beeld, zien er in het echt veeel beter uit.