Op zoek naar een A2 omgeving A'dam.
- VerA2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo forummers,
Ik ben op zoek naar een A2 uit de omgeving A'dam, met het kenteken: 33-NF-ZB.
Waarschijnlijk is die Kristallblau Metalic.
Heb je hem toevallig gezien of weet je waar die vandaan komt (adres, plaats), zou ik dit graag weten.
Met vriendelijke groet,
VerA2.
Ik ben op zoek naar een A2 uit de omgeving A'dam, met het kenteken: 33-NF-ZB.
Waarschijnlijk is die Kristallblau Metalic.
Heb je hem toevallig gezien of weet je waar die vandaan komt (adres, plaats), zou ik dit graag weten.
Met vriendelijke groet,
VerA2.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Ik ben veel in omgeving amsterdam.
In Amsterdam nieuw west in slotermeer zag ik ook eens een Audi A2 heel licht blauw metalic staan maar weet niet het kenteken.
Wat wil je dan van die persoon weten ,of hij hem verkoopt of vrijgezel :lol: is?
:roll:
In Amsterdam nieuw west in slotermeer zag ik ook eens een Audi A2 heel licht blauw metalic staan maar weet niet het kenteken.
Wat wil je dan van die persoon weten ,of hij hem verkoopt of vrijgezel :lol: is?

"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
523.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

- Audi_gekkie
Of is die gestolen? :?
Dan is de A2 inderdaad "ver".
Dan is de A2 inderdaad "ver".
- VerA2
@AudiFanSedert1971, interessant, als je hem nog eens ziet, zou je dan het kenteken door kunnen geven?
Nee, ik ben niet op zoek naar een nieuwe relatie, of een andere A2.
Het punt is dat ik een bekeuring thuis heb gekregen voor een overtreding die ik niet begaan heb, omdat ik en de auto op dat moment ver verwijderd waren van de "plaats delict" rijdt er een andere A2 rond met óf hetzelfde kentekennummer óf een kenteken dat er erg op lijkt.
Het punt is dat ik een bekeuring thuis heb gekregen voor een overtreding die ik niet begaan heb, omdat ik en de auto op dat moment ver verwijderd waren van de "plaats delict" rijdt er een andere A2 rond met óf hetzelfde kentekennummer óf een kenteken dat er erg op lijkt.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="VerA2"]@AudiFanSedert1971, interessant, als je hem nog eens ziet, zou je dan het kenteken door kunnen geven?
Het punt is dat ik een bekeuring thuis heb gekregen voor een overtreding die ik niet begaan heb, omdat ik en de auto op dat moment ver verwijderd waren van de "plaats delict" rijdt er een andere A2 rond met óf hetzelfde kentekennummer óf een kenteken dat er erg op lijkt.[/quote]
Vervelend voor je, dat is voor mij een van de redenen dat ik geen foto's post van mijn auto waarop het kenteken
zichtbaar is.
Is het een foto-overtreding? Wellicht staan er kenmerken op (andere wielen bijv.) die ontlastend kunnen werken.
Het punt is dat ik een bekeuring thuis heb gekregen voor een overtreding die ik niet begaan heb, omdat ik en de auto op dat moment ver verwijderd waren van de "plaats delict" rijdt er een andere A2 rond met óf hetzelfde kentekennummer óf een kenteken dat er erg op lijkt.[/quote]
Vervelend voor je, dat is voor mij een van de redenen dat ik geen foto's post van mijn auto waarop het kenteken
zichtbaar is.
Is het een foto-overtreding? Wellicht staan er kenmerken op (andere wielen bijv.) die ontlastend kunnen werken.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- VerA2
Maak je over het posten van foto's maar geen zorgen meer; kijk op www.rdwdata.nl , zoek een auto type uit bij "bekijk alle merken" en kijk welke kentekens voor deze auto's zijn afgegeven. Klik verder op een kenteken en zie welke kleur die auto is. Zo simpel is dat.
Helaas is er ook geen foto van, de verbalisant had het met zijn eigen ogen gezien. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het kijken of het schrijven.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand vond dat het rijden in een A2 toch te duur was en een stel platen is dan veruit de goedkoopste oplossing.
Helaas is er ook geen foto van, de verbalisant had het met zijn eigen ogen gezien. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het kijken of het schrijven.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand vond dat het rijden in een A2 toch te duur was en een stel platen is dan veruit de goedkoopste oplossing.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="VerA2"]Maak je over het posten van foto's maar geen zorgen meer; kijk op http://www.rdwdata.nl , zoek een auto type uit bij "bekijk alle merken" en kijk welke kentekens voor deze auto's zijn afgegeven. Klik verder op een kenteken en zie welke kleur die auto is. Zo simpel is dat.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand vond dat het rijden in een A2 toch te duur was en een stel platen is dan veruit de goedkoopste oplossing.[/quote]
Tsja, ik probeer er in ieder geval niet aan mee te helpen door het posten van foto's met kentekens. Volgens de gevens zou ik al een half jaar zonder APK rondrijden, echt actueel zijn ze dus blijkbaar niet ...
Nummerplaten laten maken is niet zo makkelijk, moet met kentekenbewijs & oude nummerplaten of met procesverbaal (in geval van vermissing of diefstal). Je krijgt dan wel een extra cijfer op de plaat ...
http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/K ... tolen.aspx
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand vond dat het rijden in een A2 toch te duur was en een stel platen is dan veruit de goedkoopste oplossing.[/quote]
Tsja, ik probeer er in ieder geval niet aan mee te helpen door het posten van foto's met kentekens. Volgens de gevens zou ik al een half jaar zonder APK rondrijden, echt actueel zijn ze dus blijkbaar niet ...
Nummerplaten laten maken is niet zo makkelijk, moet met kentekenbewijs & oude nummerplaten of met procesverbaal (in geval van vermissing of diefstal). Je krijgt dan wel een extra cijfer op de plaat ...
http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/K ... tolen.aspx
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- VerA2
[quote="Peter_Audi_A2"]
echt actueel zijn ze dus blijkbaar niet ...
Nummerplaten laten maken is niet zo makkelijk, moet met kentekenbewijs & oude nummerplaten of met procesverbaal (in geval van vermissing of diefstal). Je krijgt dan wel een extra cijfer op de plaat ...[/quote]
Nee, niet alle gegevens zijn even actueel, dat klopt maar je ziet wel dat het heel eenvoudig is tegenwoordig, om kentekens van gelijke auto's te achterhalen.
Wat betreft de kentekenplaten, hoe moeilijk is het om van een stel oude platen met opgelegde letters/cijfers een nieuwe met het gewenste kenteken te maken? Ik bedoel maar, waar een wil is, is een weg.
BTW, de weg waar de overtreding plaats vond wordt ook de "Westrandweg" genoemd.
echt actueel zijn ze dus blijkbaar niet ...
Nummerplaten laten maken is niet zo makkelijk, moet met kentekenbewijs & oude nummerplaten of met procesverbaal (in geval van vermissing of diefstal). Je krijgt dan wel een extra cijfer op de plaat ...[/quote]
Nee, niet alle gegevens zijn even actueel, dat klopt maar je ziet wel dat het heel eenvoudig is tegenwoordig, om kentekens van gelijke auto's te achterhalen.
Wat betreft de kentekenplaten, hoe moeilijk is het om van een stel oude platen met opgelegde letters/cijfers een nieuwe met het gewenste kenteken te maken? Ik bedoel maar, waar een wil is, is een weg.
BTW, de weg waar de overtreding plaats vond wordt ook de "Westrandweg" genoemd.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Vandaag ben ik in leeuwarden rond 13:30zag ik tijdens parkeren daar bij Ijssalon" la venezia" een mint groene A2 rijden.
Maar een agent die zijn zonnebril op zou hebben zou blauw zeggen...
Meestal schrijven ze kenmerken op bv schade of afwijkende kleur bekleding of maken ze foto.
Ik meen thuis op tablet een link naar websites waar alle nl A2 kentekens staan.
Ook zag ik die van mij erop staan.
wie weet staat er een A2 op met bijna die kenteken en combi kleur bij rdw ovi website.
trouwens westrandweg is vlakbij slotermeer en geuzenveld zie google.
maar dat zegt niet dat die A2 het is die ook toen zag staan.
Als jij kan bewijzen wordt je zaak komen te vervallen En de ander geen bekeuring krijgt meen ik
succes met speuren.
Maar een agent die zijn zonnebril op zou hebben zou blauw zeggen...
Meestal schrijven ze kenmerken op bv schade of afwijkende kleur bekleding of maken ze foto.
Ik meen thuis op tablet een link naar websites waar alle nl A2 kentekens staan.
Ook zag ik die van mij erop staan.
wie weet staat er een A2 op met bijna die kenteken en combi kleur bij rdw ovi website.
trouwens westrandweg is vlakbij slotermeer en geuzenveld zie google.
maar dat zegt niet dat die A2 het is die ook toen zag staan.
Als jij kan bewijzen wordt je zaak komen te vervallen En de ander geen bekeuring krijgt meen ik
succes met speuren.
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
523.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1.4 BBY '02,

- VerA2
De zoektocht kan gestaakt worden, afgelopen zaterdag post gekregen van de Mulder groep of hoe dat heet. De officier van justitie vond de door mij geleverde onderbouwing voldoende om de bekeuring te seponeren.
Toch nog bedankt voor de reacties.
Toch nog bedankt voor de reacties.