Ook maar even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
meedendorp

26 mei 2014, 23:45 0 x

Misschien leuk om me ook maar eens voor te stellen, voordat mijn pa (fred) en ik op de meeting verschijnen...

Ik ben Joel, sinds bijna een jaar trotse eigenaar van een A2 3L, bijgenaamd "kleine rode rakker".
Deze, zo basic als maar kan, uitgevoerde A2 komt uit Duitsland en heeft even als lesauto dienst gedaan. Daar was men gauw van genezen (werkt toch allemaal een beetje anders met de oliepijl ed)... Toen ik hem kreeg bleek de teller een slordig tonnetje achter te lopen, maar deze hebben we gauw weer opgedraaid naar een eerlijke stand. Zonder enig probleem genieten we met het hele gezin (binnenkort drie kinderen, ja het kan!) van deze toch wel bijzonder auto!

Ook even leuk om te vermelden. De A2 heeft zijn eerste uitje naar Oekraine al gehad en met vlag en wimpel overleeft. De mensen daar verklaarden me compleet voor gek (gezien de lage stand, kleine maat, kleine tank waarmee je niet goed diesel in hongarije kunt verhandelen... eigenlijk alles tegen wat men daar belangrijk vind). Laten we eerlijk zijn, hij is ook niet gemaakt voor een wegdek wat men daar heeft...
Aan de grens schoot men ook in de lach toen ze me vroegen of ze even onder de kap mochten kijken ;-) zoiets hadden ze nog nooit gezien!

Maar wie rijdt er naar UA heen en weer, met grote stukken 140 en toch gemiddeld 3,5 ??? Alleen de rode rakker!

Trouwens: de achterspoiler is ook een ideale koffiebar (zie foto)...

Alleen in geval van nood, doen we deze auto weg.
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

27 mei 2014, 08:58 0 x

Bij deze welkom op het forum, en nog vele veilige en zuinige km's met de A2 3L gewenst.

Leuk te lezen dat je niet bang bent voor lange (vakantie)reizen met de A2.
De achterspoiler is inderdaad multifunctioneel, daar is over nagedacht bij Audi ... ;)

Tot vrijdag op de meeting.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Audi_gekkie

27 mei 2014, 14:22 0 x

Hoi Joel, leuk dat je je nog voorsteld voor de meeting.
Ik zie jou en je vader vrijdag bij de Shell net na Zwolle!
Praten we dan verder ;)
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

27 mei 2014, 14:40 0 x

Van harte welkom op dit immer gezellige en bruisende forum!

Zo te lezen hebben jullie de A2 al flink wat laten ruiken aan het asfalt van de EU. Ik weet niet of @pocoloco nog een bartafel te kort komt, maar anders hebben we er nu ééntje gevonden :-D. Leuk dat jullie ook naar de meeting komen!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

27 mei 2014, 15:34 0 x

Welkom hier, en een leuk vakantie verhaal. Bij ons staat een rit naar Wit-Rusland in de planning met de A2.
meedendorp

29 mei 2014, 23:07 0 x

Leuke reacties allemaal. Ik voel me helemaal welkom!

@Rinus: het zal je wel bevallen. Een tip: een armsteun in de midden zal je een stijve nek besparen. Dat vond ik het enige nadeel...
Plaats reactie