voorstellen hier

Stel hier jezelf en je A2 voor.
audifreak

16 jun 2014, 10:18 0 x

Ben Izmir en heb een A2 omdat ik mijn A3 totalloss heb gereden. A2 is niet snel, kan iemand even kijken wat er mis mee is in de computer? In de auto zit een slechte audi radio met cassette deze moet eruit en een nieuwe in met speakers met veel bass en subwoofer. er zitten nu 15 wielen op welke 18 wielen passen en kan de auto verlaagd worden hoe moet dat
advanced

16 jun 2014, 10:36 0 x

Hallo Izmir, leuk dat je hier hebt aangemeld en welkom op het forum. Zo te lezen heb je een 75 pk auto, ik weet niet hoeveel vermogen de A3 had, maar wellicht ligt het simpel aan het verschil in vermogen. Heb nu ook het halve vermogen als ik voorheen had en het went en de enveloppen van de CJIB zijn gereduceerd naar 0 :lol:

Ik weet niet waar je woont, woon je in de buurt van de haarlemmermeer, kan ik de auto voor je uitlezen. Tja het geluid in de A2 is natuurlijk persoonlijk. Het aansluiten van een andere radio is niet heel moeilijk. Als je de radio eruit haalt kan je zien welke connectors er gebruikt zijn en kan je vaak een verloopsetje kopen die van de specifieke audi connector naar mini iso gaat, zodat je deze op een andere radio kan gebruiken. Heb je speakers achter? Dan heb je vast een extra versterker onder de mat/afdekking bij de bijrijder. Het makkelijkst is om de bestaande draden te gebruiken, af te takken door er draden op te solderen die dan naar de bedrading gaan van de nieuwe radio, je hoeft dan niet de bekleding van de portieren te verwijderen (hoe dit moet staat ergens op dit forum)

Als je de speaker wil vervangen op de plekken waar ze thuis horen, kunnen dit max 16,5 cm speakers zijn. Houd er rekening mee dat je verhoogde ringen nodig hebt, om de huidige montage gaten te gebruiken. Voor de subwoofer zal je de draden moeten trekken van de midenconsole van de radio naar de plek waar je hem wil hebben en natuurlijk heb je 12v nodig om de sub te laten spelen.

18 inch + verlagen zou ik niet doen het totale wegcomfort is dan weg. Het kan natuurlijk wel, dan zit je in de duurdere lijn van bijvb koni met schroefveren. Zaag in geen geval een stuk van je veren af!
" Alleen wrijving geeft glans"
audifreak

16 jun 2014, 10:53 0 x

waarom zeik je mij af jij weet niet waarover jij praat! Ik maak zelf wel uit wat ik met mijn auto doe
foppe

16 jun 2014, 11:52 0 x

Welkom Audi freak.

Ik lees het niet als afzeiken hoor, hij geeft je gewoon een paar handige tips.
rolf
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 jun 2014, 12:39 0 x

[quote="audifreak"]waarom zeik je mij af jij weet niet waarover jij praat! Ik maak zelf wel uit wat ik met mijn auto doe[/quote]

Ook welkom......... :?
Advanced probeert je op weg te helpen met een paar prima adviezen en bied zelfs aan om je auto uit te lezen en dan begin je gelijk te schreeuwen dat je afgezeken wordt!
Sorry hoor, maar ik denk dat je dan maar eens op een ander forum je vragen moet gaan stellen!
Enige vorm van respect en normale omgangsvormen is jou totaal vreemd lijkt wel.
Audi_gekkie

16 jun 2014, 14:37 0 x

Hallo Izmir, welkom.
Je zit al gelijk vol vragen en hier wordt netjes antwoord op gegeven.
Ik kan geen wanklank ontdekken van @advanced, maar blijkbaar begrijp je het verkeerd.
Lees de topics maar eens door in de rubriek "audio" (audi-a2-audio-video-navigatie.html), misschien vind je daar antwoorden op je vragen die je zint.
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 jun 2014, 20:01 0 x

@Audifreak,

Bied eerst maar eens verontschuldigingen aan @Advanced, misschien dat hij en de rest van het forum je dan nog verder wil helpen.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
advanced

16 jun 2014, 20:51 0 x

@Izmir. Met lichte verbazing heb ik je reactie gelezen. Een forum is dan een virtuele wereld, maar hier gelden ook de normale omgangsvormen. Jouw verwijten mijn kant op zijn volstrekt ongefundeert en ik distangeer me dan ook van jouw uitlatingen Uit je reactie maak ik op dat je mijn hulp niet nodig hebt, dat is natuurlijk prima. Succes verder met je A2
" Alleen wrijving geeft glans"
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

17 jun 2014, 11:33 0 x

Bericht van mod.

@ Izmir...Dit is een beetje (wat zeg ik, een beetje?) een onelegante uitlating van je naar medeforumlid Advanced. Ook hier zijn regels, normen en waarden. Dat geldt voor elk forum.
Dus gaarne een beetje respect voor anderen graag.

P.S. Dit draadje moet geen "onbetamelijke" discussie worden, anders gaat het op slot :!:
Ewoud

17 jun 2014, 20:38 0 x

:s hock: .... Welkom! :?
Plaats reactie