Ik heb nu centrale vergrendeling door zelf mijn sleutel om te draaien.
Weet iemand of het mogelijk is hier originele klapsleutels op afstand van te maken?
Centrale vergrendeling
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
<font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif" size="2">[url=http://]http://www.audi-a2.nl/discussion/2431/afstandsbediening-in-kit[/url]</font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif" size="2">
</font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif" size="2">Gevonden door de nieuwe zoekfunctie op het forum (werkt veel beter als die op het oude forum ...)</font>
</font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif" size="2">Gevonden door de nieuwe zoekfunctie op het forum (werkt veel beter als die op het oude forum ...)</font>

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
er zal een regelapparaat in moeten waar deze functie op zit, antenne draadje langs de a-style omhoog trekken, een klapsleutel regelen al dan niet gebruikt (dan ook bij een goeie sleutelboer een los baardje laten frezen en dan inleren van de sleutel zelf en dan de afstandsbediening.
ik heb het bij mijn vorige A2 ook gedaan.
en als je het helemaal af wilt maken moet je je rechter cilinderslotje er uithalen en v.v. voor een dummy zoals dat origineel ook zit. maar dan heb je weer spuitwerk (tenzij je op de sloop de juiste kleur vind)
als je begint met even het onderdeelnummer door te geven van je comfort regelapparaat die links onder je voeten zit onder het luikje dan kan ik voor je nazien of deze geschikt is of dan je een ander nodig hebt. het is het bovenste regelapparaat.
ik heb het bij mijn vorige A2 ook gedaan.
en als je het helemaal af wilt maken moet je je rechter cilinderslotje er uithalen en v.v. voor een dummy zoals dat origineel ook zit. maar dan heb je weer spuitwerk (tenzij je op de sloop de juiste kleur vind)
als je begint met even het onderdeelnummer door te geven van je comfort regelapparaat die links onder je voeten zit onder het luikje dan kan ik voor je nazien of deze geschikt is of dan je een ander nodig hebt. het is het bovenste regelapparaat.
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
tja..... een twijfelgevalletje.
om te testen zou hij even gecontroleerd en evt aangepast moeten worden met de testkast.
aanpassing kanaal 61 op 2 of 3 zetten (op 2 met 4 elektrische ramen, op 3 bij 2 elektrische ramen)
en dan een afstandsbediening proberen in te leren (kan van een andere A2 zijn , gewoon om te testen)
pakt hij hem heb je mazzel en ander moet je een andere regelkast hebben.
om te testen zou hij even gecontroleerd en evt aangepast moeten worden met de testkast.
aanpassing kanaal 61 op 2 of 3 zetten (op 2 met 4 elektrische ramen, op 3 bij 2 elektrische ramen)
en dan een afstandsbediening proberen in te leren (kan van een andere A2 zijn , gewoon om te testen)
pakt hij hem heb je mazzel en ander moet je een andere regelkast hebben.