8Z0 115 611 G
Sorry,dat het zo lang duurde.

Oh, en de oranje peilstuk heeft dus een andere kunststof gedeelte. Het is anders van vorm dan de zwarte.[/quote]
Ik heb peilstok met opgegeven onderdeelnummer besteld en vanmiddag opgehaald.
Het viel me op dat het "balletje"op een andere plaats zit dan op m'n zwarte peilstok.
De magazijnmedewerker constateerde aan de hand van het identificatienummer van mijn A2 dat ik een andere peilstok nodig heb. In plaats van de G staat er een P als laatste letter van het onderdeelnummer.
Hij heeft kennelijk gelijk want de peilstok, die ik toch maar even meenam, past inderdaad niet. Ik krijg hem er maar half in. Het betreffende balletje, wat je niet kan verschuiven, zit kennelijk in de weg.
Foto's van beide peilstokken bijgevoegd. Morgen wel weer contact opnemen met dealer.
Hopenlijk is de peilstok die ik nodig heb überhaupt in het oranje te verkrijgen.
Dus zelfs de peilstokken van de audi's met een 1.4 benzinemotor kunnen verschillen want Rinus ondervindt kennelijk geen enkel probleem.
groet
Audietje (Hans)[/quote]
@koop9: Aangezien @audietje niet meer actief is op dit forum: zou jij hier misschien nog opheldering over kunnen geven? Jij zit immers dicht bij het vuur ... :mrgreen: