bedradings codering?
- Audi_gekkie
[quote="rolf"]Kun je dat niet als bijlage ff uploaden ipv opsturen naar 1 persoon.................hebben anderen er mischien ook wat aan.
Dat is nu het mooie van een forum.
[/quote]
Alstublieft
EDIT: Bestand verwijderd op verzoek van @laudeamus-A2
Dat is nu het mooie van een forum.

Alstublieft

EDIT: Bestand verwijderd op verzoek van @laudeamus-A2
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="laudeamus-A2"]@Rolf: ik had het er de hele avond op laten staan en 10 mensen hebben het gedownload. Als je het bestand bekijkt, weet je ook, waarom ik het er weer van af gehaald heb.
@gekkie: tja....[/quote]
Nee, waarom dan? Illegaal?
@gekkie: tja....[/quote]
Nee, waarom dan? Illegaal?
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Jeroen die heb je niet nodig.
Die van jou is al geheel aangesloten. De stekkers liggen kant en klaar achter de radio die er nu in zit.
Alleen nog even een audi radio erin en dan werken de achterspeakers ook weer via de versterker.
Die van jou is al geheel aangesloten. De stekkers liggen kant en klaar achter de radio die er nu in zit.
Alleen nog even een audi radio erin en dan werken de achterspeakers ook weer via de versterker.
Heb gezocht naar prijzen, en ook bij Jan in Ruurlo een aanvraag gedaan voor concert 1 of 2chorus 2radio. Dus in afwachting daarvan dacht ik dat het ook mogelijk moest zijn om mijn bestaande 'gewone' radio aan te sluiten op de blaupunkt versterker. Vandaar mijn vraag hier, maar wellicht niet juist gesteld...