Onze A2 diesel rijdt nu super mooi!
- Gideon
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
[quote="rolf"][quote="Peter_Audi_A2"][quote="rolf"]Gooi maar eens benzine in een plastic bekertje.................[/quote]
Zou dat niet met de 5% ethanol te maken hebben die tegenwoordig wordt bijgemengd in de Euro 95?
Er wordt al gewaarschuwd dat je op moet passen met de E10 (10% ethanol bijmenging) in Duitsland en Frankrijk bij de
bepaalde typen auto's en (semi)-oldtimers.
zie ook dit artikel:
http://www.anwb.nl/auto/nieuws/2011/maa ... ndstof-e10[/quote]
In de A2 1.6fsi mag het dus niet.........[/quote]
De FSI-rijders zouden de nieuwe Octaan 102 brandstof van de Firezone eens moeten proberen. Daar wordt helemaal geen ethanol bijgemengd.
Zou dat niet met de 5% ethanol te maken hebben die tegenwoordig wordt bijgemengd in de Euro 95?
Er wordt al gewaarschuwd dat je op moet passen met de E10 (10% ethanol bijmenging) in Duitsland en Frankrijk bij de
bepaalde typen auto's en (semi)-oldtimers.
zie ook dit artikel:
http://www.anwb.nl/auto/nieuws/2011/maa ... ndstof-e10[/quote]
In de A2 1.6fsi mag het dus niet.........[/quote]
De FSI-rijders zouden de nieuwe Octaan 102 brandstof van de Firezone eens moeten proberen. Daar wordt helemaal geen ethanol bijgemengd.
Morgen moet ik tanken en wil ik aceton toevoegen.
Nu heb ik een fles aceton bij Praxis gekocht (wij hebben geen Hornbach in de buurt).
Aceton is Aceton toch? Wat me opviel is dat het niet sterk ruikt, en niet het gevoel geeft dat het vluchtig is.
Als mijn vrouw haar nagels schoonmaakt met nagellakremover dan ruik ik dat op meters afstand.
De aceton die ik heb heeft meer weg van lampolie dan thinner of benzine. Herkennen jullie dit?
Nu heb ik een fles aceton bij Praxis gekocht (wij hebben geen Hornbach in de buurt).
Aceton is Aceton toch? Wat me opviel is dat het niet sterk ruikt, en niet het gevoel geeft dat het vluchtig is.
Als mijn vrouw haar nagels schoonmaakt met nagellakremover dan ruik ik dat op meters afstand.
De aceton die ik heb heeft meer weg van lampolie dan thinner of benzine. Herkennen jullie dit?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@rolf
Gebruik jij het nu structureel?Ik ben juist van een storing verlost door een beetje aceton
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Wie kan mij hierop antwoord geven?Katalysator verwijderen? Ik wist niet dat de 1.4TDI die had :oops: Of heb jij een BHC-motor en is het een Euro4?
Als ik deze ook heb met AMF-motor sloop ik 'm er ook onder vandaan of kan dat niet zo maar?