- wieldoppen zitten niet bij de originele velgen....al staat de auto nu op hele leuke mini lichtmetalen velgen ( tenminste ik vindt ze mini vergeleken met normale lichtmetalen velgen maar dit ligt natuurlijk puur aan het type wielen wat er onder dit lichtgewicht autootje zit).
-cruise control zit er al op

-qua verlichting heb ik tot nu toe interieur en stadsverlichting aangepakt ( ...verder zit ik inderdaad te kijken naar cree led lampen en achter moet alles nog...maar wil,wel alles canbus proof hebben aangezien ik geen fan ben van weerstandjes solderen en dergelijke.
- de randjes onder de mistlichten zijn chromen strips...zijn overigens door de vorige eigenaar geplakt en het interieur is ook opgeleukt. ( inclusief bluemotion sticker en S-line....ik weet natuurlijk ook dat de A2 3 L niet in S-line is uitgebracht....toch ga ik me best doen hem S-line waardig te maken dus als het niet erg is laat ik dit lekker staan bij mijn instellingen

- En speciale dank aan Jos (JB Autoservice) uit Dieverbrug voor het mogelijk maken en afleveren van deze keurige bolide!!