De vorige eigenaar had een kleintje gekregen met kinderwagen welke er niet in ging onder andere. En zijn vriendin vond het overzicht beroerd, met name naar achteren. Daar heeft mijn vriendin ook last van, haha. Maar meer rijden en de auto leren kennen doet wonderen. Ze heeft dan ook net een jaartje haar rijbewijs dus neem ik haar niet kwalijk.Gefeliciteerd, prachtige en erg complete auto!
Ik wil echter de pret niet drukken, maar ik heb het idee dat de vorige eigenaar nogal gek was van emblemen. De BOSE emblemen verwerkt Audi in het rooster van het portier en bij jouw auto zijn ze erop geplakt. Het viel me op dat in jouw kofferbak ook geen subwoofer zit, dus twijfel wordt groter.
Als het display van de radio ook geen BOSE weergeeft bij inschakelen contact, dan hebben we hier te maken met een standaard installatie. Desalniettemin klinkt dat ook al erg goed! :-bd
Blijf ik toch benieuwd naar de reden van de verkoop door de vorige eigenaar, weet je daar iets over? In elk geval heel veel plezier van deze mooie auto, kunnen we je verwachten op de meeting? :-D
Wat het "Bose" verhaal betreft, ik heb het deurpaneel eraf gehad ivm vochtgebeuren. Zitten wel bose speakers in. Maar wellicht heb je gelijk wbt de sub.