zo doen ze het in engeland
- Audi_gekkie
Dat willen vast niet voor Au#@^% doen. 

- Sturdygurdy
Ik zal mijn zwager eens polsen, die is Grafisch Vormgever en kent ons autotje goed. Produceren zien we dan later wel, toch?
Ik heb geen haast, maar bij een volgende meeting plakken lijkt me wel gezellig.
Ik heb geen haast, maar bij een volgende meeting plakken lijkt me wel gezellig.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Er zijn voldoende auto's met een clean look en een sticker onder het type- of motoraanduiding maakt het naar mijn idee erg druk. Ik voel dus ook wel wat voor zo'n gel badge op de achterruit. De vraag is welke boodschap we willen uitdragen.
De term 'A2OC' is kort maar krachtig, voor ons forum is dat lastiger. Als we de club toch oprichten dan hebben we gelijk een naam te pakken :-D.
De term 'A2OC' is kort maar krachtig, voor ons forum is dat lastiger. Als we de club toch oprichten dan hebben we gelijk een naam te pakken :-D.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@foppe: voor jou maken we speciaal een sticker die de de volle breedte van de achterruit beslaat met alle auto's die op de Slider voorbij komen! :-))
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16