De low & slow A2 van Sancho
thnx voor de reakties! (Y) ieder zijn eigen smaak.
ervaring van afgelopen dagen vertellen me dat de toename van het verbruik mee valt. op dit moment er niet veel lager te rijden is. Dus blijf zo voorlopig maar rollen.
Goed gezien pocoloco, dat heb ik over gehouden van iemand die eigen rechter speelde (en met gebrek aan bewijs/getuigen ook gelijk gekregen heeft...)
deuk in onderste gedeelte, lakscheuren in de achterbumper en sluitniet aan op achterpanneel. mogelijk dat de bumper op spanning staat door de deuk.
maar op het moment geen budget voor een andere bumper dus blijft voorlopig zo. t.z.t. de bumper verhitten en de deuk terug drukken.
wat aqua planning betreft., nankang is k*t in vochtig weer., als je dat weet moet je je rijstijl erop aanpassen. ik rij nu al 5/6jaar nankang
(ook een enkele keer in stortbuien) maar nooit geen problemen gehad.
maar goed dat is mijn ervaring daarin natuurlijk.
Ook hoef ik met nat weer niet met 50 over een rotonde oid dus dat scheelt ook
ervaring van afgelopen dagen vertellen me dat de toename van het verbruik mee valt. op dit moment er niet veel lager te rijden is. Dus blijf zo voorlopig maar rollen.
Goed gezien pocoloco, dat heb ik over gehouden van iemand die eigen rechter speelde (en met gebrek aan bewijs/getuigen ook gelijk gekregen heeft...)
deuk in onderste gedeelte, lakscheuren in de achterbumper en sluitniet aan op achterpanneel. mogelijk dat de bumper op spanning staat door de deuk.
maar op het moment geen budget voor een andere bumper dus blijft voorlopig zo. t.z.t. de bumper verhitten en de deuk terug drukken.
wat aqua planning betreft., nankang is k*t in vochtig weer., als je dat weet moet je je rijstijl erop aanpassen. ik rij nu al 5/6jaar nankang
(ook een enkele keer in stortbuien) maar nooit geen problemen gehad.
maar goed dat is mijn ervaring daarin natuurlijk.
Ook hoef ik met nat weer niet met 50 over een rotonde oid dus dat scheelt ook

- A2again
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik vind het erg tof. Is er nog een pic van de hele auto met die nieuwe sloffen? Ik merk dat er hier veel 'originele' rijders en -liefhebbers zijn. Zelf heb ik wel iets met tuning. Zou leuk zijn om wat getunede A2's op een evenement als MIVW te zijn.
1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
das een nette a2 Jduijnker, al is de airride wel jammer. staat nog veel te hoog voor air.
zou ik de a2 op air zou zetten, dan moet hij minimaal zo laag als deze.
https://youtu.be/YXXH9yQ3Hk4
MIVW is een heel leuk idee., volgens mij zit dat dit jaar in het goede weekend. en zal ik er ook zijn. Hoogstwaarschijnlijk sta ik dan bij de audiostand.
zou ik de a2 op air zou zetten, dan moet hij minimaal zo laag als deze.
https://youtu.be/YXXH9yQ3Hk4
MIVW is een heel leuk idee., volgens mij zit dat dit jaar in het goede weekend. en zal ik er ook zijn. Hoogstwaarschijnlijk sta ik dan bij de audiostand.
- A2again
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Leuk. Kom ik zeker bij je kijken!Dat is indd wel de insteek om de a2 op MIVW te krijgen. Met de audio erin.
1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km
Voor de mensen die naar MIVW zijn geweest., die zullen mijn a2 niet gevonden hebben..
sorry daarvoor.
Het is hier al een hele tijd rustig geweest zie ik wel. Opzich ook weinig gebeurd.
2015 op 18inch gerold. ging prima tot ik op een veel te vroege morgen een drempel tegen kwam. dus vrij vroeg op winterstand gegaan.
8,5x18 et28 incl 205/35/18

A2 op 8x17 et47 (meende ik) met 15mm adapters van 5x112>5x100
205/40/17 winterbanden

sorry daarvoor.
Het is hier al een hele tijd rustig geweest zie ik wel. Opzich ook weinig gebeurd.
2015 op 18inch gerold. ging prima tot ik op een veel te vroege morgen een drempel tegen kwam. dus vrij vroeg op winterstand gegaan.
8,5x18 et28 incl 205/35/18

A2 op 8x17 et47 (meende ik) met 15mm adapters van 5x112>5x100
205/40/17 winterbanden