project a2 demonteren
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Overal staan nummertjes achterop dus dat googlen we dan wel weer :-j
Interieur is wel makkelijk uit elkaar te halen, wat een geweldige techniek ik heb die kappen nog nooit los durven halen bij een a2. Mijn eigen aflevering MEER VOOR MANNEN =))
Interieur is wel makkelijk uit elkaar te halen, wat een geweldige techniek ik heb die kappen nog nooit los durven halen bij een a2. Mijn eigen aflevering MEER VOOR MANNEN =))
- CvP
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik dacht meer aan: HELP, MIJN MAN IS KLUSSER!! =))Overal staan nummertjes achterop dus dat googlen we dan wel weer :-j
- Bluemotion
Luukske, heb je je VCDS codering al op orde, evt kan je de mijne nog krijgen, en gefeliciteerd met je nieuwe project!
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ok wellicht is het beter om een a2 met iets meer schade te kopen om te slopen want ergens doet het me toch wel iets om zomaar een a2 uit ons midden te trekken
(
Anderzijds hou ik me maar voor dat ze juist zeldzamer worden en dus meer waard als er minder zijn. Die carrosserie is helemaal gaaf en kan ik echt niet weggooien voor de shreddert maar waar sla je zon ding op he?
Dat gaat niet door de deur in de schuur ook. Ik zal de vrouw maar eens lief aankijken of hij in de voortuin mag :-@

Anderzijds hou ik me maar voor dat ze juist zeldzamer worden en dus meer waard als er minder zijn. Die carrosserie is helemaal gaaf en kan ik echt niet weggooien voor de shreddert maar waar sla je zon ding op he?
Dat gaat niet door de deur in de schuur ook. Ik zal de vrouw maar eens lief aankijken of hij in de voortuin mag :-@
Waarom niet , stel dat 1 zijn A2 totaal los rijd dat is al heel gauw omdat bijna niemand een alu auto kan of wil repareren en de kosten te hoog zijn .Vang je het schade bedrag met behoud van je auto , mits je alrisk verzekerd ben natuurlijk.
Kan je het frame met kenteken van luukske kopen en alles overbouwen ,is een win win situatie.
Ik vind het geen gek idee.
Kan je het frame met kenteken van luukske kopen en alles overbouwen ,is een win win situatie.

Ik vind het geen gek idee.