1897! Ja en nog België ook!
Daar was een plaatselijke smederij die een Paarden Loze Koets aanbood.
Met Loden Accu gevoed en dus een der eersten.
Mijn Condensator plan, ja de Lithium Ion Batterij en Condensatoren bestaan al maar kunnen ploffen en zijn duur.
Verder dure grondstoffen noodzakelijk die schaars zijn.
Daarom het onderzoek van zowel TU-Eindhoven als TU-Delft naar Grafeen.
Dat is goedkope rotzooi, lastig te maken en als laboratorium opstelling werkt het!
Het handmatige is maar 1 per week dus onbetaalbaar door Uurloon, zelfs in China, maar als je het machinaal gaat maken komen er wel tot 800 per week uit dus 30% van de eerder genoemde L~I Batterijen en Condensatoren.
Bij massa dus betaalbaar en met een A2 waar je er onder bodem en in motorkap vermoedelijk 120 kwijt kunt, eventueel nog 50 in de dubbele bodem van kofferbak.... en die 170 betekende dus maximaal 5 per week....
Alleen zoals studenten werken, niet getest en hoe hoog is de uitval en afkeur?
Net als bij Computer processoren, de Celeron is afgekeurde budget die op half werkte!
Als het lukt een oude failliete drukkerij over te nemen om de gemaakte Grafeen Coating als eerder de Belgen publiceerden....
http://www.nu.nl/tech/3610495/nieuwe-kr ... laden.html
Ja, het is er al maar onbetaalbaar en verkeerd gemaakt...
Dit zijn dus Telefoons en ik wil formaat keukenrol maar verhaal is hetzelfde...
En als mijn A2E lukt, Toyota zal voor vele Duizenden Prius rijders een motorloze met alleen maar stekker willen.
Dus NL fabrieken met oude Offset druk techniek kan weer uit de kast na een aanpassing van eerdere nauwelijks bruikbare patenten...