Audi A2
Onze leverancier... ja kan...
Maar ik zit tussen 5 aanbieders en weet dat Cartal 1 vestiging heeft die ze maakte...
Alle 3 andere en het filiaal elders krijgen dus Cartal platen van deze en jij hebt omdat je via een bedrijf werkt de goede reeds gevonden...
Ooit vroeg iemand Halfords... prettig weekend dus!
Als je niet in Barendrecht woonde kun je het beste een plaatselijke dealer vragen die ze standaard monteerde want die weet waar de leverancier zit die naast de plaatpers ook deze letterbak heeft...
Deze kan bij bumperkleven ook een nieuwe letter monteren, omdat de trekhaak van mijn buurvrouw, netjes gemeld.. de letter liet sneuvelen en nieuwe plaat hoefde niet.
Maar ik zit tussen 5 aanbieders en weet dat Cartal 1 vestiging heeft die ze maakte...
Alle 3 andere en het filiaal elders krijgen dus Cartal platen van deze en jij hebt omdat je via een bedrijf werkt de goede reeds gevonden...
Ooit vroeg iemand Halfords... prettig weekend dus!
Als je niet in Barendrecht woonde kun je het beste een plaatselijke dealer vragen die ze standaard monteerde want die weet waar de leverancier zit die naast de plaatpers ook deze letterbak heeft...
Deze kan bij bumperkleven ook een nieuwe letter monteren, omdat de trekhaak van mijn buurvrouw, netjes gemeld.. de letter liet sneuvelen en nieuwe plaat hoefde niet.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Elke zichzelf respecterende automaterialenzaak kan platen direct maken, ongeacht het type. Ik heb ze voor onze A2 ook met opgelegde letters gekocht en dit was niet meer dan 10 minuten werk. Wordt allemaal machinaal gedaan. Zoek met google een paar bedrijven en bel ze even na. ik heb het precies zo gedaan.
Succes! En we zijn benieuwd naar de combinatie ;-)
Succes! En we zijn benieuwd naar de combinatie ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Zou sjiek zijn als die combinatie in oktober op mijn nieuwe auto komt ;-)Kenteken begint met GP... met datum 15-7 dus HJ... duurt even nog
.
Het 'geduldige' wachten is beloond ;-) En nu naar de platenboer! :-DHet kentekenbewijs is net binnen.
Eindelijk zeg, kan ik (kilo)meters maken
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
sorry off topic...
@HansJan,
Koop dan een nette duitse Audi A2,
Als het zover is kun je toch het A2 tje op kenteken plaatsen op dat moment is aangebroken?
@HansJan,
Koop dan een nette duitse Audi A2,
Als het zover is kun je toch het A2 tje op kenteken plaatsen op dat moment is aangebroken?
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Net een rondje gemaakt met de auto.
De kinderen konden ook niet meer wachten, hoe leg uit na 2 weken dat je nog niet met de auto mag rijden.
Banden even opgepompt naar 2.6v en 2.9a dat is wel genoeg toch?
Op basis van volle bezetting
)
Aangaande de kentekencombi HJ-xxx-x die kan je toch gewoon aanvragen middels BPM aangifte? Alleen je kenteken niet laten maken door een kentekenboer, want dan gaan de tellers lopen. Dan heb je je combi ieder geval te pakken. Even bellen met RDW of dit zo mag anders moet je HJ combi wel lukken.
De kinderen konden ook niet meer wachten, hoe leg uit na 2 weken dat je nog niet met de auto mag rijden.
Banden even opgepompt naar 2.6v en 2.9a dat is wel genoeg toch?
Op basis van volle bezetting

Aangaande de kentekencombi HJ-xxx-x die kan je toch gewoon aanvragen middels BPM aangifte? Alleen je kenteken niet laten maken door een kentekenboer, want dan gaan de tellers lopen. Dan heb je je combi ieder geval te pakken. Even bellen met RDW of dit zo mag anders moet je HJ combi wel lukken.