Leuke auto, maar die adviezen... in Sneek zit een Hans die bij Jos bekend is...
die doet onderhoud aan zowel de Lupo als A2 en is erg bekend en ook in Friesland bekend...
Tot 31 mei, en ik zie je daar wel...
Mijn Mauritisblauwe Audi A2 1.2 TDI wat een "spaar"wonder!
- Audi_gekkie
Waarom een naamswijziging Edwin?Nav je naamswijziging een update voor iedereen: @EdwinA2_3L is aangepast naar @Bluemotion.
Een 3L is een stuk zuinger dan een moderne Bluemotion.

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Audi_gekkie: woordspeling ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bluemotion
Waarom een naamswijziging Edwin?<blockquote class="Quote" rel="HansJan">Nav je naamswijziging een update voor iedereen: @EdwinA2_3L is aangepast naar @Bluemotion.
Een 3L is een stuk zuinger dan een moderne Bluemotion.

@HansJan en @Audi_gekkie

- Bluemotion
omdat ik nu toch veel lange ritten ga rijden en 't comfort niet te vergelijken is met mijn Q5 heb ik m'n A2 1.2 tdi verkocht, ik heb er van genoten!
Ik blijf wel actief en hoop dat ik nog een bijdrage kan leveren.
Ik blijf wel actief en hoop dat ik nog een bijdrage kan leveren.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het zijn beiden Audi's, maar een wereld van verschil. De A2 kan je waarderen om z'n volwassenheid, de Q5 om het summum aan comfort. Voor lange afstanden is de keuze dan ook niet geheel onlogisch!
Komt het spaarwonder met nieuwe eigenaar hier weer terug?
Komt het spaarwonder met nieuwe eigenaar hier weer terug?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bluemotion
@Hansjan, Nieuwe eigenaar is wel een liefhebber, maar hij kende het forum niet, maar wie weet, heb hem wel de tip gegeven,
@Audi_gekkie, tja, alles heeft zijn prijs, maar 1 voordeel de tank is ook groter..... =))
@Audi_gekkie, tja, alles heeft zijn prijs, maar 1 voordeel de tank is ook groter..... =))