Tijdens het monteren van de dubbele bodem dacht ik ook 'even' de Concert 2 in te bouwen met een Yatour en microfoon voor de iPhone. Dat viel best tegen. In de auto was nl. geen stekker te vinden met de can-bus aansluitingen, dus de radio/CD schakelt niet over contact, knoppen zijn niet verlicht etc. Canbus verbindingen maken en aansluiten op tellerhuis etc gaat mijn vaardigheden ver te boven. Gelukkig bood Ronald (Koop9) gelijk zinnig advies (anders had ik nu nog niet geweten wat de oorzaak was

. Hij gaat helpen met de inbouw en op zijn advies ook gelijk achterspeakers, versterker en kabels gescoord, zodat de inbouw in 1 keer goed kan! Alle vertrouwen in: de door Ronald gemonteerde FSD's zijn erg fijn om mee te rijden en technisch heeft hij de auto in topstaat gebracht. Iedere keer een stapje, elke keer weer leerzaam voor een leek als ik.
Gaaf hoor, de A2 is dus bijna helemaal zoals we 'm willen hebben, niet in de laatste plaats door hulp van div forumleden!
Zodra de radio erin zit gaat Kelly met de auto 'een rondje Europa' rijden, we denken dat ie er dan klaar voor is!