Versnellingsbak afstellen
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
@WHM de remap is dat paarse lijntje net erboven...
Het is niet langzaam, dat niet maar je moet hem echt ietsie hoger in de toeren rijden, in hogere versnellingen dan 2 in ieder geval, indien je vlot wilt zijn maar dat is te zien aan de lijn.
Het is niet langzaam, dat niet maar je moet hem echt ietsie hoger in de toeren rijden, in hogere versnellingen dan 2 in ieder geval, indien je vlot wilt zijn maar dat is te zien aan de lijn.
- Audi_gekkie
Grappig dit doe ik ook maar dan 1000 toeren minder, want diesel, in z'n achteruit. ;Om hem zo snel mogelijk warm te krijgen rijd ik hier altijd 5800 toeren in z'n 1 de straat uit.

- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hahah ja prachtig vol gas achteruit de wijk uit is hij zeker snel warm.
In het echt ben ik natuurlijk supervoorzichtig met koude motor, ik rijd de 3l de eerste km's op eco tot de meter opkomt zelfs. Slijten doet een motor bij mij op zeker niet.
In het echt ben ik natuurlijk supervoorzichtig met koude motor, ik rijd de 3l de eerste km's op eco tot de meter opkomt zelfs. Slijten doet een motor bij mij op zeker niet.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Nog even een terugkoppeling over het afstellen; is heel makkelijk zelf te doen, en het ratelen is weg
Hij schakelt ook iets minder houterig heb ik de indruk, maar dat is wel marginaal (een toonpunt van soeplesse zal de versnellingsbak toch nooit worden
).