1.6 FSI heeft kuren
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
De verstuivers kosten online 120 euro ongeveer en een automaterialenzaak vraagt er rond de 150 voor, de dealer heb ik niet durven vragen. Dan nog wat pakkingen. Testen rond de 20 per verstuiver.
Het is toch stiekum wel een paar uurtjes werk als er verder geen bout afbreekt die je nog moet uitboren. Ik zou @koop9 benaderen die doet dit allemaal met zijn oogjes dicht.
Het is toch stiekum wel een paar uurtjes werk als er verder geen bout afbreekt die je nog moet uitboren. Ik zou @koop9 benaderen die doet dit allemaal met zijn oogjes dicht.
Je zei (Trillen van koppeling gas pedaal en stuur) en als je homokeneten kapot zijn krijg je dit ook . deze gaan ook wel eens kapot bij een A2.Dank voor de reacties.
Weet niet of ze aandrijfassen hebben gecontroleerd. Wat zou je er aan moeten zien?
Hoor graag van jullie!
@luukske Versta je onder verstuivers de injectoren?
Maar hoe kan het dan dat ik met RON95 veel beter reed, na/tijdens het drankje? Helaas zit mijn tank nu vol met RON98 anders had ik er zo weer RON95 ingegooid. Kunnen dan als nog de verstuivers aan vervanging toe zijn?
@pocoloco Kan dat (de homokeneten) dan ook te maken hebben met de soort benzine? lijkt mij toch niet. Met RON95 trilt die veel minder, na/tijdens het drankje.
Het trillen is voor de duidelijkheid ook merkbaar, als ik de auto in ze vrij heb staan en dan gas geef bij 2500 toeren gaat het trillen...
@wil dat ga ik ook doen!
Maar hoe kan het dan dat ik met RON95 veel beter reed, na/tijdens het drankje? Helaas zit mijn tank nu vol met RON98 anders had ik er zo weer RON95 ingegooid. Kunnen dan als nog de verstuivers aan vervanging toe zijn?
@pocoloco Kan dat (de homokeneten) dan ook te maken hebben met de soort benzine? lijkt mij toch niet. Met RON95 trilt die veel minder, na/tijdens het drankje.
Het trillen is voor de duidelijkheid ook merkbaar, als ik de auto in ze vrij heb staan en dan gas geef bij 2500 toeren gaat het trillen...
@wil dat ga ik ook doen!
-
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb zoiets ook eens gehad. Zat in de band. Balanceren was perfect, maar da band was niet goed rond (hoogteslag) Je denkt aan van alles met de motor,ket nieuwe band was de rust weergekeerd. Een goeuitgerustte banden boer kan eea zo laten zien.
-
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ja dat heb ik ook geprobeerd, maar dan zit de trilling aan de andere zijde van de auto en dan werd ik er niets wijzer van. Tijdelijk alle wielen verwisselen zou wel een oplossing zijn maar dan zou je dat met iemand moeten kunnen _regelen.
Wielen opkrikken en ronddraaien langs een op de grondstaande winkelhaak en kijken of de lichtspleet in afmeting varieert zou je ook kunnen doen
Meetklokje er naast zetten is ook een optie. Reservewiel rouleren plaatsen ?
Wielen opkrikken en ronddraaien langs een op de grondstaande winkelhaak en kijken of de lichtspleet in afmeting varieert zou je ook kunnen doen
Meetklokje er naast zetten is ook een optie. Reservewiel rouleren plaatsen ?