Weer een versiertruc minder
- NicolasVDW

- Audi_gekkie
Ik had niet verwacht dat er ook A2's met Nederlands kenteken in advertenties te zien was.
Twee mooie advertenties, die erg goed laten zien dat dit alleen een A2 kan zijn.
Twee mooie advertenties, die erg goed laten zien dat dit alleen een A2 kan zijn.
- mennoras
- Motortype: Weet ik niet
Ik heb de eerste foto maar even naar mijn vrouw die in de A2 rijdt gestuurd #:-S
Audi A2 ‘zoek naar ultiem exemplaar’
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019
Ja ik heb het zelf gehad hoor bij een tankstation toen de verkoper mij aanbood de olie erin te gooien, mevrouw, de moterkap moet open hoor, écht niet zei ik, de man schudde afkeurend het hoofd en liep mee naar buiten. Hij liep vervolgens met het schaamrood op de kaken weer naar binnen toen mij mij de olie erin had zien gooien
)

- Audi_gekkie
En de prijzen zijn er zo lekker vriendelijk 25 euro voor een litertje.<blockquote class="Quote" rel="muurman">bij een tankstation olie erin is sowieso al spannend. Menig tankstation medewerker weet niet wat erin mag.
</blockquote>
Tegen 5 euro voor Shell of Valvoline bij Action.

ja helemaal waar, behoort ook niet tot mijn gewoonte maar toen had ik mijn Audi net 3 weken en ging het olielampje onderweg branden, ja dan geef je liever iets meer geld uit aan de te dure olie als doorrijden met een te laag oliepeil toch?