Bedankt Audi_gekkie, daar zijn ik en wellicht ook anderen mee geholpen!Weet je misschien ook de maat van de RVS schroefjes, zodat ik die bij de hand heb tijdens de kijkoperatie?Audi_gekkie schreef:
.......Als je dan een tijd hier geen aandacht aan besteed gaan de nylon busjes ook kapot.
Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
Bedankt Audi_gekkie, daar zijn ik en wellicht ook anderen mee geholpen!Weet je misschien ook de maat van de RVS schroefjes, zodat ik die bij de hand heb tijdens de kijkoperatie?</div>Eekastar schreef:
<blockquote class="Quote">
<div class="QuoteAuthor">Audi_gekkie schreef:
.......Als je dan een tijd hier geen aandacht aan besteed gaan de nylon busjes ook kapot.
</blockquote>
Waarom zou je een kijkoperatie doen?
Als je last hebt van knakkende deuren moet je sowieso de deurpaneel verwijderen.
Boutje is een M10 en het schroefdraad is ca. 16mm, totaal ca. 22mm.
Gebruik wel een borgmoertjes anders heb je kans dat deze door trillingen los komt.

[quote="pocoloco;54057"]Vandaag weer eens een aparte auto onderhanden genomen , nieuw achterscherm van kunststof .
Was wel ff puzzelen hoe het vast zat ,maar verder heel slim in elkaar gezet door de duitsers.
[/quote]
Beetje als een Smart dus? Lol...
Was wel ff puzzelen hoe het vast zat ,maar verder heel slim in elkaar gezet door de duitsers.

[/quote]
Beetje als een Smart dus? Lol...
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Dat zal zeker strak rijden Johan =) Hoop dat je geen bijgeluiden krijgt op de koop toe ;JDuijnker schreef:
Vandaag staat de A2 weer even bij koop9. De gebroken voorveer wordt vervangen....vanmiddag weer "strak" naar huis rijden :p
Bij onze A2 moeten de rubbers van de stabilisatorstang denk ik vervangen worden: door de verlaging en
dus iets gewijzigde stand van auto vs onderstel maakt de stang op korte richels & drempels irritant geluid

Hoop dat de stang zelf nog ff mee kan en alleen de rubbers versleten zijn.
[quote="joris1980;54161"]
JDuijnker schreef:
Vandaag staat de A2 weer even bij koop9. De gebroken voorveer wordt vervangen....vanmiddag weer "strak" naar huis rijden :p
Dat zal zeker strak rijden Johan =) Hoop dat je geen bijgeluiden krijgt op de koop toe ;
Bij onze A2 moeten de rubbers van de stabilisatorstang denk ik vervangen worden: door de verlaging en
dus iets gewijzigde stand van auto vs onderstel maakt de stang op korte richels & drempels irritant geluid
Hoop dat de stang zelf nog ff mee kan en alleen de rubbers versleten zijn.[/quote]
Ben er gisteren door de binnenstad van haarlem mee naar huis gereden en thuiskomst door onze drempelwoonwijk en wegwerkzaamheden aan de westfrisiaweg maar geeft gedn krimp. Rijdt super!
JDuijnker schreef:
Dat zal zeker strak rijden Johan =) Hoop dat je geen bijgeluiden krijgt op de koop toe ;

Hoop dat de stang zelf nog ff mee kan en alleen de rubbers versleten zijn.[/quote]
Ben er gisteren door de binnenstad van haarlem mee naar huis gereden en thuiskomst door onze drempelwoonwijk en wegwerkzaamheden aan de westfrisiaweg maar geeft gedn krimp. Rijdt super!
- Audi_gekkie
Vandaag en deels morgen heb ik een 24 uurs proefrit gemaakt in een A4 2.0 TFSI (190pk).
Wat een geweldige auto om mee te rijden, dit door o.a. alle denkbare veiligheidsopties die er te krijgen zijn.
De manier van rijden deed mij erg denken aan mijn oude 5000 Turbo CS (200 Turbo). Lekker vlot optrekken door de Tiptronic. Ik miste alleen het geluid van een 5-cilinder

Wat een geweldige auto om mee te rijden, dit door o.a. alle denkbare veiligheidsopties die er te krijgen zijn.
De manier van rijden deed mij erg denken aan mijn oude 5000 Turbo CS (200 Turbo). Lekker vlot optrekken door de Tiptronic. Ik miste alleen het geluid van een 5-cilinder

- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik heb gisteren dan eindelijk mijn eerste tweezitter in elkaar geschroefd om lekker in de zon te kunnen werken, super veilig want ik heb zij airbags, hoogteverstelling en alles Geen gordels trouwens <span>:lol: </span>: