Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Heeft iemand connecties met een garage waar wij kosteloos (of gereduceerd tarief) in mogen met tig A2's?
Ik vind het persoonlijk niet een bezwaar om een eigen bijdrage te geven/vragen, maar ik ben bewust dat het een drempel kan vormen voor potentiële deelnemers.
Bedankt voor het meedenken!
Ik vind het persoonlijk niet een bezwaar om een eigen bijdrage te geven/vragen, maar ik ben bewust dat het een drempel kan vormen voor potentiële deelnemers.
Voor een meeting heb je toch niet speciaal een garage nodig , een plek om samen te komen is toch ook prima ?<br id="null">En maak er een aparte topic van die duidelijk is.<br id="null">WHM schreef:
Heeft iemand connecties met een garage waar wij kosteloos (of gereduceerd tarief) in mogen met tig A2's?
- Audi_gekkie
Vandaag Tweety een beurtje gegeven.
Nieuwe longlife olie, oliefilter en luchtfilter. Dit alles gedaan op mijn onlangs aangeschafte hefbrug.
Aankomend weekend nieuwe versnellingsbak olie met additief.
Uiteraard naar Max Verstappen gekeken.
Nieuwe longlife olie, oliefilter en luchtfilter. Dit alles gedaan op mijn onlangs aangeschafte hefbrug.
Aankomend weekend nieuwe versnellingsbak olie met additief.
Uiteraard naar Max Verstappen gekeken.
- Audi_gekkie
Gisteren naar @Bluemotion geweest om de gekochte onderdelen bekerhouders voor achterbank en bakje onder handrem op te halen. Hele nette accessoires.
Het was gezellige ontmoeting =) Jammer dat je de A2 weg doet of mag ik dat nog niet verklappen? :#
Het was gezellige ontmoeting =) Jammer dat je de A2 weg doet of mag ik dat nog niet verklappen? :#
- Bluemotion
Haha, nou gister mn A2 TDI met 292.000km op Marktplaats gezet, vanmorgen alweer opgehaald, tsja 1 van de meest complete A2's te koop Leder, OSS, PDC etc etc. gelukkig aan een liefhebber, maar t zal geen forumlid worden, maar puur rijden en genieten.
ik heb nog wat onderdelen liggen, deze zet ik zsm bij A2 .nl te koop net zoals de handrem/bekerhouders!
ik heb nog wat onderdelen liggen, deze zet ik zsm bij A2 .nl te koop net zoals de handrem/bekerhouders!
- Walter
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
vandaag een mini-meet bij @Audi_gekkie. Mijn bak schakelt nog al zwaar en koppeling komt er aan. Mag ook wel met 370.000km
ook gekeken naar een rammel in de ophanging voor. bedank <span class="vanilla-mention-@">@HansJan voor de How to. ga binnenkort de rubbers van de stabilisatorstang vervangen en die stangetjes die de stabiestang vastmaakt aan de ophanging( ben geen automonteur, dus zal niet weten hoe die heten).

</span>
ook gekeken naar een rammel in de ophanging voor. bedank <span class="vanilla-mention-@">@HansJan voor de How to. ga binnenkort de rubbers van de stabilisatorstang vervangen en die stangetjes die de stabiestang vastmaakt aan de ophanging( ben geen automonteur, dus zal niet weten hoe die heten).

</span>
nu een CS blauwe 1,4tdi met een beetje extra om over de 100pk te komen