via deze weg wilde ik me even voorstellen op het forum. Ik ben sinds maart in het bezit van een Audi A2 1.6FSI. Hiervoor had ik een A4 1.8Turbo Quattro Avant B6, super fijne wagen echter wilde ik iets goedkoper gaan rijden. En na de afweging tussen een A3 of A2 toch voor de A2 gegaan. Mede omdat de A3 vaak toch of te duur is of best wel stevig gebruikt is. Deze A2 bevalt geweldig. Lekker licht en toch snel met de 1.6FSI, recent wel een nieuwe(2ehands) Hogedruk Brandstofinspuitpomp laten plaatsen maar verder geen gekke dingen gehad. De ex duitse auto is ook netjes onderhouden en is met een km stand van 134xxx nog als nieuw van binnen. Gelukkig zit er een audi concert 2 in, wat de wagen zeker goed doet. Ook de geluidsinstallatie is (het is geen bose) geweldig, beter geluid dan in de andere Audi's waarin ik gereden heb! Het leuke aan de A2 is dat mensen hem of leuk vinden of totaal niet. Zelf moest ik er vroeger ook niets van hebben, maar nu deze voor de deur staat vind ik hem in ieder opzicht mooi

Al met al leuk om hier op het forum te komen en de andere Audi a2s te mogen bewonderen.
mvg Jaap