Mijn andere auto's...
- Audi_gekkie
Geweldig hoe die Falcon steeds wegloopt. Flink veel koppel denk ik.
Mooi om te zien die 2.75bar op de turbo.
Bij mijn 200 Turbo ben ik niet verder gegaan dan 2bar. Het was een gezinsauto en alles moest wel heel blijven.
Bij mijn 200 Turbo ben ik niet verder gegaan dan 2bar. Het was een gezinsauto en alles moest wel heel blijven.
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Die Falcon weegt 1120kg en heeft 420+ pk, koppel weet ik niet. Vond het een fantastisch ding in ieder geval! Die 2,75mbr is dus overdruk, hij draait dus op 3750mbr..... Ben ook blij met de lage uitlaattemperatuur, komt ook niet verder dan 780gr.Audi_gekkie schreef:
Geweldig hoe die Falcon steeds wegloopt. Flink veel koppel denk ik.
Jos.
JBAutoservice BV
- jos_br
Weer wat voorbereid voor morgenmiddag door de auto eens uit te lijnen en te wegen. Was nog niet fatsoenlijk gebeurd nadat de zwaardere versnellingsbak in gebouwd is.

Misschien dat het iets scheelt qua piepende banden, voorkant wat omhoog gezet en sporing verandert. Totaal gewicht is incl. mezelf......
Jos.

Misschien dat het iets scheelt qua piepende banden, voorkant wat omhoog gezet en sporing verandert. Totaal gewicht is incl. mezelf......
Jos.
JBAutoservice BV
- Audi_gekkie
@jos_br ik ben zo benieuwd naar de foto's, maar kan ze wederom niet openen. :/
- jos_br
Zal er een studie van maken, zie dat de linken het ook niet doen. Wel vreemd omdat het op andere fora goed werkt.pocoloco schreef:
Jos plaats de foto,s direct ,dat is veel makkelijker .
Jos.
JBAutoservice BV
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooi wagenpark @Rinus, lang niets gehoord!
De vrouw heeft nog wel een A2?

De vrouw heeft nog wel een A2?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16