Ik heb ook maar 3 wielbouten in mijn wielen ,vindt ik ook voldoende. <br id="null">Beetje creatief zijn gekkie ,bij mijn zit die als een huis.<a title="Link: http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... udi_gekkie" href="http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... _gekkie</a> schreef:
Bij die Duitse website heb ik de voorste adapter besteld. Dit vind ik voldoende om de bekerhouders vast te zetten.
Even voorstellen
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom Armen,
Jammer dat je zoveel onkosten had aan de zilveren A2 .
Ook met de zwarte A2 de overigens er netjes uitziet vooral de velgen .
Dat je kosten hebt gehad na aankoop.die voormij gevoel niet passen bij de km stand.
Maar als verder alles goed werkt en zo blijft is dat vast geen probleem toch?
De 2 wiellagers en aandrijfas bij 160.000 km is voormij als ervaren Audi rijders sinds begin jaren 70 gelukkig nog nooit voorgekomen.
Ook bij onze huidige A2 deze nog niet zijn vervangen met een zeer hoge km stand en volgens de historie van Audi dealer gegevens vanaf nieuw.
Zelf had ik een gebruikte bekerhouders van forumlid overgenomen voor 35 euro alleen bij afhalenbleej de kleur veel lichter bleek dan foto op marktplaats dus zo sportief van forumlid mij voor vriendenprijs meegaf.
De bekerhouders zou je ook gewoon bij spuiten met mat zwarte lak spuiten van de action dat geen drol kost.
Ook er een spuitbus met exact de kleur kunnen aanschaffen dit op forum eens besproken is.
Bij mij de bekerhouder ook nog niet goed vast zit vanwege ontbrekende beugeltjes .
Geniet van je A2 en wellicht zien wij elkaar eens ik wel eens in eindhoven ben.
Groeten
Rolf
Almere
Jammer dat je zoveel onkosten had aan de zilveren A2 .
Ook met de zwarte A2 de overigens er netjes uitziet vooral de velgen .
Dat je kosten hebt gehad na aankoop.die voormij gevoel niet passen bij de km stand.
Maar als verder alles goed werkt en zo blijft is dat vast geen probleem toch?
De 2 wiellagers en aandrijfas bij 160.000 km is voormij als ervaren Audi rijders sinds begin jaren 70 gelukkig nog nooit voorgekomen.
Ook bij onze huidige A2 deze nog niet zijn vervangen met een zeer hoge km stand en volgens de historie van Audi dealer gegevens vanaf nieuw.
Zelf had ik een gebruikte bekerhouders van forumlid overgenomen voor 35 euro alleen bij afhalenbleej de kleur veel lichter bleek dan foto op marktplaats dus zo sportief van forumlid mij voor vriendenprijs meegaf.
De bekerhouders zou je ook gewoon bij spuiten met mat zwarte lak spuiten van de action dat geen drol kost.
Ook er een spuitbus met exact de kleur kunnen aanschaffen dit op forum eens besproken is.
Bij mij de bekerhouder ook nog niet goed vast zit vanwege ontbrekende beugeltjes .
Geniet van je A2 en wellicht zien wij elkaar eens ik wel eens in eindhoven ben.
Groeten
Rolf
Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
523.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en veel veilige km's met de auto gewenst.
Moet zeggen dat je wel vasthoudend bent om weer een 3L uitvoering aan te schaffen
ondanks de onkosten/problemen die je met de vorige auto's hebt gehad.
Waren de andere auto's zo slecht dat ze niet meer te repareren waren?
Succes met het doen van de aanpassingen.
Moet zeggen dat je wel vasthoudend bent om weer een 3L uitvoering aan te schaffen
ondanks de onkosten/problemen die je met de vorige auto's hebt gehad.
Waren de andere auto's zo slecht dat ze niet meer te repareren waren?
Succes met het doen van de aanpassingen.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Hi, Ik ben het weer!
Vandaag heb ik de mistlampen opgemonterd en getest. Veel geluk gehad met vanuit motorkap naar de cabine. Er zit een standaard verbinding met een rubberen afdichting ik heb foto van gemaakt. Je hoef maar de rubberen deksel te openen, de kabeltje erin en de deksel terug.
Vandaag heb ik de mistlampen opgemonterd en getest. Veel geluk gehad met vanuit motorkap naar de cabine. Er zit een standaard verbinding met een rubberen afdichting ik heb foto van gemaakt. Je hoef maar de rubberen deksel te openen, de kabeltje erin en de deksel terug.

Ja Pocoloco, De kleur van de bekerhouder is wat ligter, die is niet echt zwart maar donker grijs. Ik ben weer terug bij Viersen geweest maar die zegt dat deze is huidige standaard van Audi. Op de foto zit die wel extreem anders uit, Het heeft meet het licht reflectie in combinatie met bekleding te maken denk ik. Of ik ga het spuiten? weet ik nog niet.
Rolf, ik heb na al deze bestellingen een beugel voor achter over. je mag die komen ophalen als je in Eindhoven bent. bel 061058560.
Over wiellagers, ja, de rechte was echt stuk, en de linke en aandrijfas twijfelgeval. Het is mij ook niet vaak voorgekomen om wiellagers te vervangen.
Rolf, ik heb na al deze bestellingen een beugel voor achter over. je mag die komen ophalen als je in Eindhoven bent. bel 061058560.
Over wiellagers, ja, de rechte was echt stuk, en de linke en aandrijfas twijfelgeval. Het is mij ook niet vaak voorgekomen om wiellagers te vervangen.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb mijn mistlampendraad nog niet naar binnen... Waar bij jou in de 1.2 TDI een rubbertje over een gat zit, heb ik een koppelingspedaal. Ik ga maar een nieuw topic starten om te horen hoe anderen dat hebben gedaan.
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb de Duitse instructies gevolgd, aangevuld met tips van hier: de tule naast ruitenwissermotor voorzichtig doorsteken met een wat vettig gemaakte kruiskopschroevendraaier. Gewoon rechtdoor naar binnen.
Daarna met zelfgemaakte tool (4mm dik ijzerdraad, 25cm lang, een uiteinde afgerond, ander uiteinde afgeplat met gaatje van 2 mm) de draad naar binnen getrokken en aangesloten op (pen 8 van) de lichtschakelaar.
Daarna met zelfgemaakte tool (4mm dik ijzerdraad, 25cm lang, een uiteinde afgerond, ander uiteinde afgeplat met gaatje van 2 mm) de draad naar binnen getrokken en aangesloten op (pen 8 van) de lichtschakelaar.
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk