Hoe ben je tot de keuze van de A2 gekomen? Bij Jan Eenink kan je zeker met het virus besmet worden, zo is het mij destijds ook vergaan =) Wat plaatjes bij het verhaal worden erg gewaardeerd, kan je ook iets vertellen over de uitrusting?
Wij ervaren de A2 1.4 ook als erg comfortabel, zoals @Spinazie al aangaf maakt de motor inderdaad wat meer toeren op hoge snelheden. Ik heb zelf ook altijd de neiging om hem in 6 te leggen

Ben ook erg benieuwd naar de resultaten van de isolatie. Wielkuipen zijn heel buigzaam voor de (de)montage, weet niet of het verstandig is om deze te isoleren omdat ze dan de flexibiliteit verliezen.
Er zijn tal van upgrades uit te voeren en ik vertel je er graag over. Heb er al heel wat gedaan, heb nog eea liggen en Arnhem-Zuid is dichtbij. Koffie staat klaar!

Tenslotte wil ik niet onvermeld laten dat vrijwillige donaties voor dit forum erg gewaardeerd worden. Vanaf volgend jaar kan je officieel betalend lid worden. Hierover volgt binnenkort meer. Zie ook index.php?p=/discussion/8034/forum-over ... -nederland