Voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Spinazie
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 jan 2018, 14:33 0 x

kobus1978 schreef:
29 jan 2018, 20:01
Hoi @HansJan , hij heeft mij idd de historie mee gegeven. Het zijn dan weliswaar de laatste 5 jaar maar anders was de dealer door zijn papier voorraad heen zoals hij zei. :D Heb dus een beetje geluk begrijp ik nu. :blush:
Dan heb je inderdaad geluk gehad. Met wat charme laten ze je doorgaans wel op het scherm meekijken, maar iets op papier meegeven wordt niet vaak gedaan.

Ontopic: Welkom Ramon! Altijd leuk zo'n gokje, om een auto zonder onderhoudsgeschiedenis te kopen ;) De distributieriem zou ik het eerste aandacht aan besteden, is toch wel zuur als ie knapt... Wellicht is er ergens nog een stickertje in de motorruimte te vinden met vervangingsdatum en km-stand.

Zoals je gemerkt hebt zijn we sinds kort op een ander forum overgegaan, met hier en daar dus nog wat kinderziektes en zaken die bijgewerkt moeten worden. Als je "dode" links vind, laat het ons weten dan kunnen we er wat aan doen. En anders staat eea ook in het alleen-lezen archief op archief.test.audi-a2.nl. Een link die niet werkt (bv www.audi-a2.nl/testtopic) kun je meestal terugvinden door www te vervangen door archief (dus archief.audi-a2.nl/testtopic).
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

30 jan 2018, 15:26 0 x

Dit is het topic met link naar het digitale Nederlandstalige instructieboekje:

https://audi-a2.nl/viewtopic.php?t=1634
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
ramon2
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

31 jan 2018, 16:49 0 x

Zo vandaag was ik vrij.

Heb, omdat de motor niet warm werd, volgens de temp meter, de thermostaat vervangen.
Gelijk ook maar een frisse ruitenwisser en een luchtfilter geplaatst.

Proefrit gemaakt en nu gaat de wijzer van te temp meter netjes naar 90 graden en de nieuwe ruitenwisser is ook fijn met zo'n dag als vandaag.

Motorbeschermkap nog niet terug geplaatst want die is wel aardig kapot, maar eens opzoek naar een beter exemplaar gaan.
Hij lekt ook wat olie volgens mij, ik verdenk een kering van de aandrijfas ervan. Maar eens in de gaten houden.

Ook maar even m'n chassisnummer opgezocht dan kan ik aan @koop vragen of hij het verleden van de auto boven water kan opvragen.
Alleen nog ff zoeken hoe ik hem kan benaderen.

Groeten Ramon
Plaats reactie