Full option CS te koop op marktplaats
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Rectificatie!
Ja, bier is op en ik zie grote fout, ben ik goed in!
Als je de foto goed bekeek zie je lederen zijkanten en stof midden...
Dus in Wasmachine met leder is vragen om problemen en kei hard worden!
Dat word dus hand wasje en de Nilfisk om het weer droog te zuigen voor de vlekken.
Alleen volle stof stoelen kun je wassen!
Wel kan het dan een 3 of 4 keer veel handwerk worden en met mijn reuma dus 1 handje is dat weken werk of zijn er liefhebbers die dit zelf willen doen?
Naast stof is het voordeel dat de achterkant Leder bij klein kinderen makkelijker schoon te maken is... .
Ja, ook ik als ervaring Desknuddige maak wel eens een misser!
Ja, bier is op en ik zie grote fout, ben ik goed in!
Als je de foto goed bekeek zie je lederen zijkanten en stof midden...
Dus in Wasmachine met leder is vragen om problemen en kei hard worden!
Dat word dus hand wasje en de Nilfisk om het weer droog te zuigen voor de vlekken.
Alleen volle stof stoelen kun je wassen!
Wel kan het dan een 3 of 4 keer veel handwerk worden en met mijn reuma dus 1 handje is dat weken werk of zijn er liefhebbers die dit zelf willen doen?
Naast stof is het voordeel dat de achterkant Leder bij klein kinderen makkelijker schoon te maken is... .
Ja, ook ik als ervaring Desknuddige maak wel eens een misser!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Van dat Russische bier ga je ook dubbel lezen @eekhoorntje
Interieurs kunnen tegenwoordig heel goed en effectief gereinigd worden middels droogijsstralen. En de kosten vallen ook reuze mee. Grote voordeel: je hoeft niets te demonteren. Ook toe te passen op motorblokken!

Interieurs kunnen tegenwoordig heel goed en effectief gereinigd worden middels droogijsstralen. En de kosten vallen ook reuze mee. Grote voordeel: je hoeft niets te demonteren. Ook toe te passen op motorblokken!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@eekhoorntje magisch geboden? Benieuwd of er nog een vrouwelijk tegenoffensief komt 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
Ik ben uitgenodigd voor dit bod van €2345..... maar de schade bumper zonder strepen en de mot€r noemen zonder de storing code?
Ik vermoed een kleine garage die na horen kosten het met verlies probeerde kwijt te komen en niet eens een vraagprijs durft te noemen.
Ook nog de stoelen reinigen en gaat het dak wel open?
Dat zo berekend;
Bumper zwart maken €16,95 Plastidip.
4 Injectoren €2000,-
Stoelen reinigen €500,-
OSS herstel €1250,-
Dan heb je wel een mooie CS in Jan Eenink uitvoering met Km en luxe.... voor €6000,-?
Maar als je hem op transport naar Sint-Petersburg zet, ja Russen doen het voordeliger en dan onder de €4000,- blijven en daar zijn op dat forum ook diverse liefhebbers!
Maar ik bied wel maar of ik dat bedrag ga betalen?????

Ik vermoed een kleine garage die na horen kosten het met verlies probeerde kwijt te komen en niet eens een vraagprijs durft te noemen.
Ook nog de stoelen reinigen en gaat het dak wel open?
Dat zo berekend;
Bumper zwart maken €16,95 Plastidip.
4 Injectoren €2000,-
Stoelen reinigen €500,-
OSS herstel €1250,-
Dan heb je wel een mooie CS in Jan Eenink uitvoering met Km en luxe.... voor €6000,-?
Maar als je hem op transport naar Sint-Petersburg zet, ja Russen doen het voordeliger en dan onder de €4000,- blijven en daar zijn op dat forum ook diverse liefhebbers!
Maar ik bied wel maar of ik dat bedrag ga betalen?????

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ja rekenen, rekenen maar het blijft een prognose, als je er mee aan de slag gaat kan het weer heel anders uitpakken. Eerst maar eens kijken en uItlezen, het kan ook een vervuilde gasklep zijn en dan heb je ineens een auto met alle opties en blijf je er 10 jaar in rijden.
Dat bieden zonder de auto gezien te hebben.........
Dat bieden zonder de auto gezien te hebben.........
- HansJan
- Moderator
Wellicht is het geen kat in de zak maar iets eenvoudigs. De verkoper meldt ook dat de motor soms inhoudt. Als een injector niet goed functioneert is dit dan het effect?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ik ga ervan uit dat de garage de eenvoudige dingen (lees die weinig arbeid kosten) wel zal hebben getest.
Wat ik uit het verhaal van @JJR R over zijn A2 lees, is dat het vooral veel uren kost voor demontage, testen e.d. Als je dit zelf kunt en de motivatie/tijd er voor hebt is dat niet zo'n probleem.
Als je als leek op autogebied daarvoor naar de garage moet, wordt een al snel een drama.
De liefde voor de A2 moet dan wel heel erg diep zitten ...
- eekhoorntje
Kosten?
Deze 1.6 motoren zitten ook elders in de VAG groep en ik heb complete kop met alles erop en maar 46.593 Km te pakken gekregen, gelijk de pompen er ook bijgedaan en dus kosten nihil, €200,- en paar uur vieze handen maken kwijt.
Gezien de Reuma en leeftijd kan ik dit niet meer zelf.
Maar nog rijdende en af en toe resetten via bleutooth stekker erin, met smartphone waardoor ik mijn navigatie weer tijdelijk kwijt ben....maar ik weet nu mits geen werkzaamheden de route redelijk te vinden zonder......
De vorige herstelde FSI had ik ook hulpjes nodig voor het plaatwerk over zetten.
Als deze dus verkocht is en jullie mijn een paar dagen missen,
weten jullie nu waar ik dan vermoedelijk zit.
Ik kan niet garanderen of deze dan hier weer terug komt, daar zijn ook vele liefhebbers!
Dus als je na herstel een goede prijs wilt betalen, daar verkopen en enkele reis KLM is niet uitgesloten.
Deze 1.6 motoren zitten ook elders in de VAG groep en ik heb complete kop met alles erop en maar 46.593 Km te pakken gekregen, gelijk de pompen er ook bijgedaan en dus kosten nihil, €200,- en paar uur vieze handen maken kwijt.
Gezien de Reuma en leeftijd kan ik dit niet meer zelf.
Maar nog rijdende en af en toe resetten via bleutooth stekker erin, met smartphone waardoor ik mijn navigatie weer tijdelijk kwijt ben....maar ik weet nu mits geen werkzaamheden de route redelijk te vinden zonder......
De vorige herstelde FSI had ik ook hulpjes nodig voor het plaatwerk over zetten.
Als deze dus verkocht is en jullie mijn een paar dagen missen,
weten jullie nu waar ik dan vermoedelijk zit.
Ik kan niet garanderen of deze dan hier weer terug komt, daar zijn ook vele liefhebbers!
Dus als je na herstel een goede prijs wilt betalen, daar verkopen en enkele reis KLM is niet uitgesloten.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Het is een gebruikt onderdeel, je blijft het risico houden dat je een cilinderkop met hetzelfde probleem/ander probleem monteert.eekhoorntje schreef: ↑29 aug 2018, 10:37Kosten?
Tenzij je alle onderdelen controleert en indien nodig vervangt. Dan wordt het toch weer prijzig ...
- eekhoorntje
Dat is maximaal €200 en veel tijd verspild.
Ik heb het wrak voorzien van accu en uitgelezen en KM klopte en geen storing op Airbags na....
Dus ik heb een goed rijdende die in puin was zelf gedemonteerd en gelijk alle pompen erbij gedaan..
De garage waar ik naar toe ga heeft diverse TT, 911 en A2 en nog veel meer ervaring en alle uitlees en test apparatuur en voor montage worden ze even Ultrasoon gereinigd en getest en afgeregeld.
Een 6 dagen per week open garage en gelijk als Koop9&A2-Docter bij elkaar... en 3 leerlingen.
Ze zijn beide actief op het Russische Audi forum en Porsche Forum dus zal wel goed zitten.
Ik zal deze links maar niet plaatsen want vele beheersen de taal niet en af en toe een foto....!
Alleen de prijs, ik wil eerst zeker weten of het niet een EGR klepje of losse draad op Lambda weer is....
De plaatselijke Audi dealer receptie roept wel eens meer wat en dan blijkt het minder te zijn!
Ik heb het wrak voorzien van accu en uitgelezen en KM klopte en geen storing op Airbags na....
Dus ik heb een goed rijdende die in puin was zelf gedemonteerd en gelijk alle pompen erbij gedaan..
De garage waar ik naar toe ga heeft diverse TT, 911 en A2 en nog veel meer ervaring en alle uitlees en test apparatuur en voor montage worden ze even Ultrasoon gereinigd en getest en afgeregeld.
Een 6 dagen per week open garage en gelijk als Koop9&A2-Docter bij elkaar... en 3 leerlingen.
Ze zijn beide actief op het Russische Audi forum en Porsche Forum dus zal wel goed zitten.
Ik zal deze links maar niet plaatsen want vele beheersen de taal niet en af en toe een foto....!
Alleen de prijs, ik wil eerst zeker weten of het niet een EGR klepje of losse draad op Lambda weer is....
De plaatselijke Audi dealer receptie roept wel eens meer wat en dan blijkt het minder te zijn!