Tijdens het speuren naar een motorsteun op het www stuite ik op de Poolse A2 fractie. Je hebt er waarschijnlijk niets aan omdat geen van ons Pools kan lezen maar leuk om te weten dat er daar ook A2 enthousiastelingen zijn.
Hier de site; http://www.audia2.fora.pl
Poolse A2 Fractie
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Naast onze Karol heb ik een vertaal moduul op mijn PC en kom er wel vaker, alleen maar niets plaatsen want daar houden ze niet van.....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Haha, leuk. Ik wist het niet eens! Zal mij binnenkort eens aanmelden en kijken of er wat spannends gebeurt daar! ^_^

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Een forum dat niet van bijdragen houdt?eekhoorntje schreef: ↑07 sep 2018, 20:17Naast onze Karol heb ik een vertaal moduul op mijn PC en kom er wel vaker, alleen maar niets plaatsen want daar houden ze niet van.....
betutteling is zinloos; passie is Goud
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Lezen gaat nog wel redelijk, maar antwoorden geven is een ramp....
Daar is de vertaal machine niet geschikt voor.
Daar is de vertaal machine niet geschikt voor.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik denk dat ze niet echt zitten te wachten op Nederlandstalige bijdragen nee.Veertienmeizeventien schreef: ↑14 sep 2018, 20:57Een forum dat niet van bijdragen houdt?eekhoorntje schreef: ↑07 sep 2018, 20:17Naast onze Karol heb ik een vertaal moduul op mijn PC en kom er wel vaker, alleen maar niets plaatsen want daar houden ze niet van.....