Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid afscheid nemen van onze A2 dit ivm verhuizen en het word tijd voor een auto met minder km op de klok.
Voordeel voor jullie want ik heb nog een aantal items in de aanbieding nl leren sport interieur, pdc systeem en stoelverwarmings set.
Allen aangeboden via marktplaats:
https://www.marktplaats.nl/verkopers/4241886.html
Voordeel voor jullie want ik heb nog een aantal items in de aanbieding nl leren sport interieur, pdc systeem en stoelverwarmings set.
Allen aangeboden via marktplaats:
https://www.marktplaats.nl/verkopers/4241886.html
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hi @mx-man - gefeliciteerd met de nieuwe woning, spijtig dat je afscheid moet nemen van de A2!
Wellicht is het een idee om de onderdelen aan te bieden in de categorie onderdelen te koop aangeboden? Dan blijft het beter zichtbaar.
Wellicht is het een idee om de onderdelen aan te bieden in de categorie onderdelen te koop aangeboden? Dan blijft het beter zichtbaar.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- FrankDercks
Vanochtend bij het mij bekende bedrijf (ik zal geen naam noemen, maar het zit aan de Pakhuisweg 3a in De Klomp / Ede) het dak van de A2 laten isoleren. Daartoe moest natuurlijk de hemelbekleding worden verwijderd. Dat ging best makkelijk en vlot (je kunt merken dat Arjan, de eigenaar, dit soort werkzaamheden erg vaak heeft gedaan). Voor de isolatie zijn dezelfde materialen gebruikt als bij de voorportieren. Ook de achterklep is voorzien van isolatie (een soort noppenschuim, geplakt op de binnenzijde van het paneel). Hiervan heb ik helaas geen foto. De bekleding van de achterklep was er ook in no-time af. De a-stijlen, die toch gedemonteerd moesten worden, heeft hij ook voorzien van dat noppenschuim. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Het geeft een gevoel alsof je (minstens) in een Audi A6 rijdt
. Vooral als je nu op het dak tikt, dan hoor je net als bij de voorportieren (die hij 3 weken geleden heeft geïsoleerd) een uiterst "dof" cq "zwaar" geluid. Het dunne "aluminium" geluid is geheel verdwenen. Nu nog even uittesten bij regen...

- HansJan
- Moderator
Je hebt je niet van de wijs laten maken inzake het dempen van het dak en genoemde problemen bij de (de)montage van de hemel, goed gedaan @FrankDercks!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- FrankDercks
De wielkasten staan ook bij mij nog op het programma. Evenals de achterportieren. Bij de wielkasten heb je volgens mij 3 opties: tegen/op de wielkuip plakken (buitenzijde), of de wielkuip verwijderen en "ertussen" isoleren, of achter het tapijt in de auto.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Achter het tapijt heb ik al gedaan, maar daar is beperkt plaats. Rand bekleding is wel de grens of je moet meer verwijderen. Ik wil het op de carosserie plakken achter de wielkuipen.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Het dak? Ik heb OSS dus doe dat maar niet.
Wielkasten, ik heb enkele van plak topic organisatoren een link gestuurd naar leverancier van naast 2 ook 4 mm materiaal...
En wel aan binnenkant, anders ramt het water van de banden het er weer af.
Maar ik wilde alleen maar plaatsen dat mijn beide ramen niet meer open gaan, spiegels niet meer te verstellen en de zekeringen zijn heel... waar moet ik het nu zoeken?
Wielkasten, ik heb enkele van plak topic organisatoren een link gestuurd naar leverancier van naast 2 ook 4 mm materiaal...
En wel aan binnenkant, anders ramt het water van de banden het er weer af.
Maar ik wilde alleen maar plaatsen dat mijn beide ramen niet meer open gaan, spiegels niet meer te verstellen en de zekeringen zijn heel... waar moet ik het nu zoeken?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...